ממשיכים את המסע לליגת העל

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד עם ניצחון 8 מתוך 8 משחקים בליגה הלאומית לנוער. הפעם קבוצת הנוער הביסה 1:5 את בני יהודה השנייה בטבלה. ילדים ג' עם ניצחון חוץ 2:11 מול הפועל פ"ת. תוצאת השבת שייכת לטרום א' שגברו 4:15 על באר שבע.
חוגגים עוד ניצחון. שחקני הנוער של מס. אשדוד

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד ירדה בעונה שעברה לליגה השנייה. כמו שזה נראה היא במסע מדהים חזרה לשם. אשדוד ניצחה בכל 8 המחזורים והפעם הביסה את הטוענת לכרטיס העלייה, השנייה בטבלה, בני יהודה 1:5. תוצאות השבוע שייכות לילדים ג ' עם 2:11 על הפועל פ"ת וטרום א' עם ניצחון יוקרתי על הפועל באר שבע 4:15.

נוער

מ.ס אשדוד – בני יהודה 1:5

אשדוד נכנסה מצויין למשחק והגיעה לשלושה מצבים טובים לשער כשאחד נעצר על הקו על ידי בלם בני יהודה וכדור אחר נעצר במשקוף. אבל דווקא בדקות הטובות של אשדוד יצאה  בני יהודה למתפרצת והצליחה להשיג פנדל ועשתה מזה 0:1. אשדוד המשיכה  ללחוץ השיוויון הגיע מכדור קרן. 1:1 במחצית.
המחצית השנייה הייתה מצויינת מבחינת אשדוד והשליטה הייתה מוחלטת, עם 4 שערים תוך תצוגת כדורגל מעולה. קבוצת הנוער הצליחה  לכבוש 4 שערים יפים שהדבר הבולט היה שיתוף הפעולה בין השחקנים. בסיום 1:5 לאשדוד. כבשו: שקד חכמון,חמזה מוואסי, אדיר לוי, יוני סיסאי וניר חסון.

נערים א'

מ.ס אשדוד – טוברוק 2:2

תיקו בייתי לקבוצת נערים א'.  את השערים כבשו אושר אליהו ורביד אברגיל. אשדוד כבר הובילה 0:2. אבל בתוספת הזמן היא ספגה מפנדל ומכדור קרו ואיבדה את הניצחון.

נערים ב '
מ ס אשדוד – ביתר ירושלים 2:0

מחצית ראשונה בשליטה מוחלטת של אשדוד עם שלושה מצבים מצוינים להבקעה, אבל הקבוצה לא השיגה מזה שער. המחצית השניה הייתה מפוזרת ולא מדויקת מצידה של אשדוד. בית"ר ירושלים בשתי התקפות מתפרצות השיגה את שערי הניצחון.

ילדים א'

הפועל ר"ג – מ.ס אשדוד 1:3

אשדוד הגיעה למשחק במטרה להמשיך את הפתיחה הטובה של העונה. זה נראה ככה במחצית הראשונה בה הוליכה אשדוד 0:1.
אבל אז הגיעה מחצית שנייה לא טובה של הקבוצה ובה היא ספגה 3 שערים וירדה מנוצחת.

מנצחים בלבד.

ילדים ב׳

מכבי פ"ת – מ.ס אשדוד 1:2

המשחק התחיל דווקא בשליטה של אשדוד שגם הובילה משער מוקדם. אבל בהמשך המשחק מכבי פתח תקווה השתלטה על העיניינים והפכה את התוצאה לניצחון 1:2.

ילדים ג'

הפועל פ"ת – מ.ס אשדוד 11:2

ניצחון חוץ גדול נגד הפועל פתח תקווה. הקבוצה שיחקה מצויין והראתה עליונות לאורך כל המשחק תוך כדי תצוגת כדורגל טובה, מה שהיה המשך ישיר של הדרך והיכולת של השבועות האחרונים. במחצית היא הובילה כבר 0:2 ובסיום 2:11.

טרום א'

הפועל באר- שבע מ.ס אשדוד 15:4

ניצחון חוץ יוקרתי על הפועל באר שבע  של שחקני טרום א'. מ.ס אשדוד  המשיכה בתקופה הטובה והציגה ניצחון משכנע עם שליטה מלאה במשחק.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך