במכבי ראשל"צ לא ידעו שאלכס צ'וברוביץ' עובר למכבי אשדוד

מכבי ראשל"צ תפגוש במוצ"ש (18:10, SPORT5) את מכבי אשדוד...וצ'וברוביץ', יומיים לאחר שעזב אותה! ראשל"צ תחפש ניצחון ליגה רביעי ברציפות בבית נגד מכבי אשדוד. לה-דונטיי הנטון שוב ייעדר באשדוד. מכבי ראשל"צ ניצחה בכל שלושת המפגשים בין הקבוצות אשתקד.

אלכס צ'וברוביץ' עזב לפני יומיים את מכבי ראשל"צ…ויחזור לשם במוצ"ש.

לא זו לא טעות, השחקן שחתם במכבי אשדוד יחזור הערב (18.00, בית מכבי, SPORT5) לאולם בראשון לציון לשחק נגדה! מסתבר כי במכבי ראשל"צ שיחררו אותו , אבל לא ידעו לאן הוא עובר. הם התפלאו לגלות שהוא עובר ליריבה שלהם כבר במחזור הקרוב, יומיים לאחר שיחררו.מכבי ראשל"צ תגיע עם 3 ניצחונות רצופים ותנסה להמשיך על חשבון אשדוד.

מכבי אשדוד, עדיין עם שני זרים בלבד, לאחר שלה-דונטיי הנטון טרם חזר מארה"ב מהלווית אביו. אשדוד נכנעה בתום מותחן ענק להפועל גלבוע/גליל, 91:89 לאחר הארכה. צוף בן משה, שקלע שיא קריירה של 15 נקודות, קבע שוויון עם השלשה החמישית שלו בתום הרבע הרביעי ואלייז'ה ג'ונסון (22 נקודות) קלע שני סלים גדולים בדקה האחרונה של ההארכה, אבל ג'ארמר גאלי אמר את המילה האחרונה עם הבאזר.

מכבי ראשל"צ ניצחה בכל שלושת המפגשים בין הקבוצות אשתקד בפער דו-ספרתי ובהפרש מצטבר של 50 נקודות. "הדולפינים" ניצחו רק באחד משמונת ביקוריהם האחרונים בבית מכבי: 74:76 במחזור האחרון של עונת 17/18.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך