אוואט: "רוצים לצרף שני ניצחונות רצופים"

מאמן מ.ס אשדוד לקראת נס ציונה, סוגרת הטבלה (19.00, הי"א) ביום ראשון. ניר ברדע הבלם: "נערכים בצורה רגילה". יעקב בריהון ייחסר בגלל שבר בכף היד, בעקבות פציעה באימון בחמישי. גורדנה יחזור לסגל.
אוואט. לא מזלזל ביריבה.

אוואט: "אין משחקים בליגת העל שהם קלים. ברור לנו שצפוי לנו ביום ראשון משחק מאוד קשה מול יריבה טוב. לרגע אנחנו לא חושבים שיהיה לנו משחק קל. אנחנו רוצים לקחת את הניצחון על נתניה ולמנף את זה. אנחנו פחות עסוקים במי היריבה שלנו. מבחינתנו זה משחק קריטי להמשך החודשיים הקרובים לפחות. המטרה היא לייצר שני ניצחונות ברצף"

איך מכינים את השחקנים למשחק קל על הנייר?

"לרוב אנחנו עושים את אותה הכנה. אתה תמיד יכול לתכנן דברים אבל לא לדעת איך הם יבואו לידי ביטוי במשחק. מבחינתנו עשינו את הדברים הרגילים השבוע. אם נבוא בגישה הנכונה ובחשיבה הנכונה, אני רוצה להאמין שגם היכולות שלנו יבואו לידי ביטוי במגרש".

אחרי משחק כזה תוכלו להצמד לחלק העליון?

"זו בדיוק המטרה שלנו. פחות חשוב נגד מי אנחנו משחקים, מבחינתנו זו המטרה שלנו, לא משנה מי היריבה. אנחנו צריכים להבין שמשחק כזה יביא אותנו למקומות אחרים".

לא מזזל ביריבה. ברדע.

ניר ברדע, איך נערכים למשחק מול קבוצה כמו נס ציונה האחרונה בטבלה?

"נערכים בצורה רגילה, כמו כל קבוצה וכל שבוע אימונים. עושים את אותם הדברים. אנחנו נעשה הכל לבוא ולנצח. אנחנו מרגישים אכן בחדר ההלבשה שאנחנו יכולים לעשות עונה שונה לגמרי, למדנו את הטעויות ולא רוצים לחזור עליהן".

ברמה האישית אתה עושה עונה יפה, חושב על העתיד?

"קודם כל תודה. ההתקדמות היא בזכות כל השחקנים בקבוצה יחד".

מבחינה מקצועית הרי שמי שיחסר הוא החלוץ יעקב בריהון. לבריהון נשברה עצם בכף היד במהלך האימון אתמול והוא ייעדר לפחות מהמשחק הקרוב. מנגד רועי גורדנה יחזור לסגל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך