נשות אשדוד נחשפו לתרבות ולמאכלים של הקהילה האתיופית

עשרות נשים אשדודיות הגיעו למסעדה האתיופית "אדיס עלם", ביוזמה מבורכת של יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה אהובה עמרם, ונחשפו לסיפורה המרתק של אפרת אספה. אהובה עמרם אמרה לציבור הנשים: "זה לא רק סיפור של אוכל טעים ומטבח עשיר בטעמים וניחוחות, אלא סיפור הצלחה של אישה שהאמינה בדרכה והצליחה לפרוץ דרך ולנצח מכשולים מורכבים בדרך"

הסיפור המדהים של אפרת אספה מוכר וזכה לחשיפה בכלי התקשורת הארציים לא פעם. אפרת היא הבעלים של מסעדת "אדיס עלם", מבשלת אוכל אתיופי מצוין ועדין בטעמיו, אותו למדה להכין בילדותה מאמה. מלבד המסעדה, היא מפעילה גם קייטרינג לאירועים הנושא את אותו השם, באמצעותו היא משמרת את זכרה של אמה האהובה. בשבוע האחרון עשרות  נשים אשדודיות נחשפו אף הן לסיפור המרגש של אפרת, בזכות עוד פעילות חשובה שמובילה אהובה עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי ויו"ר מועצת נשים עירונית. אהובה עמרם מקפידה לבצע פעילות קבועה עם מעגל נשים הולך וגדל, שנהנות משורה של הרצאות, סדנאות, טיולים ובילויים במקומות מרתקים, באשדוד ומחוצה לה. אגב, עמרם מקפידה לקיים פעילות קבועה לטובת קידום נשים בעסקים בעיר, כיו"ר פורום בעלות עסקים באשדוד.

אהובה עמרם ארגנה את המפגש במסעדת "אדיס עלם", לאחר שנחשפה והכירה את אפרת אספה, שבהחלט יכולה לשמש דוגמא ומופת לנשים רבות, בזכות העשייה הנמרצת שלה וההצלחה שלה להקים מסעדה וקייטרינג שמצליחים להעביר בטעם ובאווירה את המטבח האתיופי, שלמעשה מספר את סיפורה של אוכלוסייה שלמה דרך הצלחת.

עשרות הנשים האשדודיות נהנו מחוויה אתיופית קסומה, אותנטית וססגונית. הן שמעו את סיפור המסע האישי ומעורר השראה של אפרת אספה בדרך להצלחה, להקמת עסק מצליח ולהגשמת חלום מורכב שנועד גם להנציח כאמור את זכרה של אמה המנוחה.

אהובה עמרם אמרה על המפגש הזה: "אין בכלל ספק שזה היה ערב קסום ומרתק, עם הרבה מאוד חוויות קולינריות שלא פוגשים כל יום. שמענו מאפרת על מנהגי העדה, על עליית מעמד האישה האתיופית בארץ, מעמד שהיה נחות באתיופיה וגרם למשברים וקונפליקטים מול גברי העדה ומנהיגיה. זה לא רק סיפור של אוכל טעים ומטבח עשיר בטעמים וניחוחות, אלא סיפור הצלחה של אישה שהאמינה בדרכה והצליחה לפרוץ דרך ולנצח מכשולים מורכבים בדרך".

אהובה עמרם אמרה עוד: "לרגל השנה החדשה העברתי הרצאה קצרה, בהשראת פרשת השבוע בראשית, ובירכתי את הנשים הרבות והמקסימות ששבת בראשית החשובה תקרין ותשפיע עליהן, לכל השנה, מנוחה, נחת, שלווה, אהבה, אנרגיות חיוביות והגשמה עצמית של כל חלום ומשאלה לטובה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך