החל מיום שישי הקרוב – יריד ארטי-שוק ברחבת המשכן

בשישי הקרוב מהשעה תשע בבוקר ועד שעתיים לפני כניסת השבת (ובכל שישי), תתחיל מסורת חדשה של שוק צבעוני ברחבת המשכן לאמנויות הבמה. בדומה לשווקים דומים במקומות שונים בארץ ובחו"ל, בנו באשדוד תמהיל שיציג דוכני אמנים ומעצבים של בגדים ותכשיטים ושאר יצירות, דוכני תוצרת חקלאית ודליקטסים. המטרה היא שהשוק יצבור תאוצה ויביא מבקרים רבים מאשדוד ומכל הארץ
צילום: אסף שגב

את זה אתם לא הולכים לפספס. כבר לא צריך לחפש מה לעשות בשישי בבוקר. לנסוע לנמל תל אביב, או אולי שוק הפשפשים ביפו, או כל מקום שמשלב אוכל, אמנות, מוזיקה, בגדים והרבה הנאה. החל מיום שישי יש מקום כזה באשדוד.

החל מחודש נובמבר, רחבת המשכן לאומנויות הבמה באשדוד בימי שישי תהיה צבעונית מתמיד. מדי שישי בבוקר יוקם יריד ארטי-שוק. מדובר ביריד אמנות, אספנות ואוכל ענק, עם שלל אמנים, מעצבים, חקלאים ובשלנים.

ברחבי היריד יהיה ניתן למצוא דוכני מעצבים, עבודות יד, פרטי אספנות ועתיקות, שוק איכרים היישר מהחקלאים לצרכנים, גבינות בוטיק איכותיות, שמן זית, זיתים, דבש, סילאן, עוגות ועוגיות, חלות לשבת, מאפים ועוד.

במקום יוקם בר גדול עם אלכוהול, מיצים ושייקים, ולצידו בכל שבוע שלושה פוד טראקים עם פיצות, צ'יפס, תירס חם ופירות אקזוטיים חתוכים.

שיאו של האירוע יגיע עם קבלת שבת מוזיקלית, בכל שבוע בסגנון עדה אחרת. כל קבלת שבת תעוצב בהתאם לעדה בה היא תתמקד באותו שבוע, וכל קבלת שבת תלווה גם בהופעה, בסגנון יווני, גרוזיני, בוכרי, גיאורגי, פרסי, מרוקאי ועוד.

בין הדוכנים השונים ביריד יהיה ניתן למצוא את "אורטי'ס", מותג אופנה אורבני המציע מותגי ספורט עילית נדירים ששודרגו לבגדי סטריט פשן והוט קוטור מהשורה הראשונה. חליפות אדידס, חצאיות נייק, שמלות פומה, אוברולים צבעוניים ועוד. דוכן עם ארנקי הקפיץ המעוצבים של גלעד בן נתן, שיזם ועיצב את הפרויקט, ודוכן של מעצבת התכשיטים שרון עוז.

בגזרת האוכל, ניתן יהיה למצוא עמוס דבש, דור שלישי של חקלאים ממושב חצב. עמוס ימכור תוצרת חקלאית איכותית מכל הסוגים ישירות מהחקלאי לצרכן: עגבניות שרי, מלפפון בייבי, גמבה טינקרבל, חסות, פירות העונה ועוד.

מי שיעדיף לאכול במקום, ימצא את חוסאם חלבי שיגיע מהכפר הדרוזי דלית אל כרמל עם מאכלים אותנטיים דרוזים כמו פיתה דרוזית במילויים שונים, עלי גפן וכרוב ממולאים, חומוס בעבודת יד, שמן זית איכותי מהצפון ולאבנה דרוזית בשמן זית.

חברת אדיסון הפקות איכות בע"מ היא זו שמפיקה עבור העיר אשדוד. תיקי המפיקה אמרה: "המטרה היא ליצור אירוע רב תרבותי בעיר, המכוון לכלל תושבי העיר עם מוזיקה, אוכל, שתייה, אמנים ואספנים מכל הארץ. המטרה לחשוף את העיר אשדוד והייחודיות שלה לכלל המדינה ולשקף למבקרים ביריד את האוכלוסייה המגוונת והמדהימה המאפיינת את העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך