שימו לב: משטרת התנועה חילקה השבוע מאות דוחות על שימוש בפלאפון הנייד

שוטרי אגף התנועה רשמו במהלך השבוע האחרון כ-1200 דו"חות בגין שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, סה"כ בגין שלל עבירות שונות נרשמו השבוע כ- 6,000 דוחות לנהגים שונים

אגף התנועה פועל כל העת נגד עבירות מסכנות חיים הגורמות לתאונות דרכים, וממקד את פעילותו בצירים בהם עפ"י ניתוח מחקרי קיים ריבוי של תאונות דרכים, במטרה לצמצם את כמות הנפגעים ולהגביר את ההרתעה באמצעות שילוב אמצעים גלויים וסמויים.

בתוך כך, מניתוח נתוני האכיפה עולה כי במהלך השבוע נרשמו בסה"כ כ-6,000 דו"חות בדגש על מסכנות חיים ובריונות כביש. להלן פירוט עיקר העבירות שנאכפו במתחם עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש:

🔹רישיון הנהיגה של 23 נהגים נפסל לאלתר למשך 30 ימים בגין עבירות חמורות שביצעו.
🔹44 כלי רכב הושבתו למשך 30 ימים למגרש האחסנה של המשטרה בגין עבירות שביצעו נהגיהם.
🔹נהיגה במהירות חריגה שאינה תואמת את תנאי הדרך מגבירה את הסיכון לתאונה ואף מחמירה משמעותית את חומרת הפגיעה בזמן תאונה ציינו במשטרה. מעל ל-800 נהגים נתפסו כשהם נוהגים מעל למהירות המותרת עפ"י חוק באמצעות השוטרים בשטח.
🔹 כ-800 דו"חות תנועה נרשמו לנהגי משאיות בגין ליקוי בטיחות, תקינות ועבירות נוספות.
🔹במסגרת הפעלת אמצעים טכנולוגיים באכיפה, נרשמו כ-850 דו"חות באמצעות מצלמות סטילס ומצלמות טקטיות הפרוסות בעשרות בכל רחבי הארץ בכבישים הבינעירוניים.
🔹מעל 400 דו"חות נרשמו לרוכבי הדו-גלגלי במסגרת הפעילות נגד אוכלוסיות פוגעות ונפגעות.
🔹12 נהגים נתפסו בגילופין, רכבם הושבתם ל-30 ימים ורישיון הנהיגה נפסל לתקופה דומה.

צילום: דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך