משפחת הילד ניסים יונתנוב ז"ל מחפשת את האנשים שעזרו לבנם מיד אחרי התאונה

הם רוצים להודות להם וגם לשאול האם בנם אמר משהו רגע לפני שנפטר. יונתנוב בן ה-15, הוא ההרוג בתאונת הדרכים הקטלנית ברחוב וייצמן באשדוד, בשישי שעבר לפני כניסת השבת. למי שיכול לעזור בעניין ניתן לפנות לגלינה דן - חברת המשפחה - 052-640-8702.
רגעי התאונה הראשונים.

משפחת יונתנוב, משפחתו של ניסים יונתנוב בן ה-15 ז"ל, שנפטר בשישי שעבר בתאונת דרכים בעת שרכב על הקורקינט שלו ברחוב וייצמן באשדוד, מעט לפני כניסת השבת, מחפשת את האנשים הטובים שהגישו עזרה לבנם מיד עם פגיעתו, רגע לפני שנפטר, עוד לפני שהגיעו כוחות ההצלה.

הפוסט שפורסם.

בפוסט שפורסם עבורם, מסתבר כי המשפחה מחפשת את האנשים שניסו לעזור לו בכדי להודות להם ובכדי לדעת האם אמר משהו לפני מותו. ככל הנראה הגיעו 3 אנשים אחד מהם נער צעיר, שגם הוריד את חולצתו והעביר לאדם מבוגר שהניח את החולצה מתחת לראשו של ניסים ז"ל.

ניסים נתנוב ז"ל.

כזכור ממש לפני כניסת השבת התרחשה תאונה קטלנית בחוב וייצמן באשדוד סמוך למקיף א', צוותים של מד"א ואיחוד והצלה הוזעקו למקום לאחר שהתקבל דיווח על תאונה, הם החלו לבצע פעולות החייאה בנתנוב בן 15 שנפגע לאחר שנסע עם הקורקינט שלו. ניידת טיפול נמרץ פינתה אותו כשהוא במצב אנוש לבית החולים אסותא אשדוד שם הוא נפטר מפצעיו.

למי שיכול לעזור בעניין, ניתן לפנות לגלינה דן – חברת המשפחה – 052-640-8702

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך