טרגדיה קשה: אנטון בן ה- 32 מת בפתאומיות בזמן שטייל עם הכלב

הותר לפרסום שמו של הצעיר שנפטר בפתאומיות באמצע הרחוב בעת שטייל עם כלבו, זאת כפי שפרסמנו לראשונה במוצאי שבת עם קבלת הבשורה כל מותו הטראגי

במוצאי שבת האחרונה פרסמנו לראשונה על אירוע מצער שאירע ביום שישי בערב בעיר אשדוד, לאחר שצעיר מהעיר נמצא מת סמוך לביתו ככל הנראה מדום לב.

הצעיר בן ה- 32, הוא אנטון ניימן שהתגורר ברובע י"ג, ועל פי עדויות של חבריו הוא יצא כמו תמיד להסתובב עם כלבו, התמוטט ומת. מי שמצאו אותו הם עוברי אורח שהזיעקו את מד"א שנאלצו לקבוע את מותו.

הידיעה הפתיעה רבים שמכירים אותו בעיר. אחד ממכריו כתב: "לא יאומן בלתי נתפס, בלתי נתפס מה קורה בזמן האחרון? מה קורה? בסך הכל בן 32".

מירי חברה נוספת שלו הגיבה בדף הפייסבוק של אנטון וכתבה "פשוט לא להאמין היה בחור מדהים אם ידיי זהב, ת.נ.צ.ה משתתפת בצער האמא הסבתא והחברים".

ממד"א נמסר במוצאי שבת כי "בן 32 טייל עם הכלב ליד הבית, נמצא על ידי עוברי אורח שהזמינו אותנו. צוותים שלנו שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ובבית החולים נקבע מותו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך