אישום חמור: כך דקר צעיר למוות את אביו סמוך לעיר אשדוד

הסתיימה חקירת אירוע אלימות קשה בה דקר צעיר (25) את הוריו וגרם למותו של אב המשפחה ביישוב גן יבנה. היום הגישה פרקליטות מרכז כתב אישום כנגדו
אסיר אזוק באזיקים

חוקרי משטרת ישראל סיימו בימים אלו את חקירת אירוע מותו של תושב גן יבנה (58) ופציעתה הקשה של רעייתו (56) לאחר שבנם החשוד תקף את השניים באמצעות סכין בשעת לילה מאוחרת. לוחם משמר הגבול שמתגורר בסמוך לבית המשפחה ושמע צעקות מדירתם, רץ למקום השתלט על החשוד במעשה ועצר אותו עד הגעת כוחות המשטרה דקות ספורות לאחר מכן. בתום מספר שבועות בהן עמלו חוקרי המשטרה, התגבשה תשתית והיום צפויה פרקליטות מרכז להגיש נגד הצעיר כתב אישום חמור.

בתאריך 26.9 בסביבות השעה 03:30 התקבלה קריאה במשטרה בה נמסר להגיע בדחיפות לכתובת ביישוב גן יבנה. במקביל לכך, שוטר מג"ב המתגורר בסמוך שמע אף הוא צעקות מדירת המשפחה וניגש כאמור אף הוא לברר את פשר העניין. בהגעת כוחות המשטרה, הבחינו השוטרים באדם מוטל כשהוא דקור בחלקי גופו ואשה נוספת פצועה אף היא במצב קשה. כוחות רפואה שהוזעקו גם הם למקום נאלצו לקבוע את מותו של הגבר ופינו את אם המשפחה להמשך טיפול רפואי בביה"ח. מחקירה ראשונית עלה כי בן המשפחה דקר את הוריו בשעת לילה בעת שהוריו ישנו בחדרם, ובהמשך לכך המשיך את מעשיו גם בעת ניסיונותיהם להימלט מפניו לקומת הכניסה.

החשוד שנעצר הועבר לחקירה במשטרה שם קשר עצמו למיוחס לו ועוד עלה כי וויכוח על מכשיר הפלאפון שנלקח על ידי אביו ככל הנראה היווה זרז למעשיו של הבן החשוד כלפי הוריו. עוד טען החשוד בחקירתו כי המעשה לא היה בשליטתו, ובמהלך ימי מעצרו שהוארכו בבית המשפט מעת לעת, נבדק הצעיר על ידי פסיכיאטר שקבע כי הוא כשיר למעצר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך