מכבי בן בנות אשדוד פתחה עונה בניצחון דחוק על העולה החדשה

גברה 49:52 על מכבי חיפה שעלתה העונה לליגת העל לנשים בכדורסל. קריסטל ברדפורד בלטה עם 15 נקודות, 9 מהן ברבע האחרון, זליבנסקי עם 11, הופקינס עם 10. רק 5 נקודות לטיפאני ג'קסון במשחק החזרה שלה לאחר פרישה.
הבית שלהן. אשדוד ניצחה את רמת חן וזכתה ביתרון הביתיות בסדרת הגמר סל
צ'לסי הופקינס. ממשיכה ביכולת הטובה מהעונה שעברה. (צילום ארכיון)

בשורה התחתונה זה נגמר בניצחון. משחק ראשון, ניצחון ראשון, גם אם הוא היה דחוק. סגנית אלופת המדינה בכדורסל נשים, מכבי בן בנות אשדוד ניצחה בבית במחזור הראשון בליגת העל את העולה החדשה מכבי חיפה 52:49.

טיפאני ג'קסון חזרה לשחק לאחר עונת פרישה מכדורסל ותרמה 5 נקודות במשחק. מי שבלטה והייתה המובילה בנקודות היא קריסטל ברדפורד. גם צ'לסי הופקינס המשיכה את היכולת שלה מהעונה שעברה ותרמה 10 נקודות.

הרבע הראשון נפתח ביתרון של אשדוד סיימה אותו עם 16:20 לזכותה. גם הרבע השני היה בשליטת אשדוד והקבוצות ירדו למחצית בתוצאה 38:27 לאשדוד. יתרון דו ספרתי. אבל הרבע הראשון נגמר גרוע מאוד מבחינת אשדוד ומכבי חיפה ניצחה בו 5:13 ללא ספק חד צדדי. הקבוצות ירדו מהרבע השלישי בתוצאה 40:43 לאשדוד בלבד.

ברבע האחרון מכבי בן בנות אשדוד ידעה לשמור על הפער. זה היה בעיקר משחק של הגנות ושתי הקבוצות קלעו בו רק 9 נקודות (כולן של ברדפורד). קיילה היסמן צימקה ל-50:49 כשנותרו 1:35 דקות לסיום אך ברדפורד קלעה את הסל האחרון במשחק וקבעה 49:52 (1:16 ד' לסיום) לאשדוד.

קלעו לאשדוד: ברדפורד 15, זליבנסקי 11, הופקינס 10, אדלמן 6, ג'קסון 5, לוקס 2, וטורי 3.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך