"התושב במרכז הקהילתי" סדרת אירועי פנאי באשדוד

אלון בן דוד על המצב הביטחוני הנפיץ ליהיא לפיד על המהפכה הפמיניסטית ודפנה ארמוני במופע מרגש באירועי פנאי איכותיים לכל המשפחה במרכזים הקהילתיים הקרוב לביתכם
ליהיא לפיד-צילום: יח"צ

המרכזים הקהילתיים בעיר מפעילים בעיר זו השנה השלישית את המיזם "התושב במרכז הקהילתי"- סדרת אירועי פנאי, הפועלת באופן רצוף לאורך כל השנה והכוללת שפע הצגות איכות לילדים, הרצאות ומופעי זמר למבוגרים מחכים לכם  בחודשים הקרובים במרכזים הקהילתיים של העיר-תעשו משהו טוב עם הזמן שלכם.  

אשת חיל: להיות אישה בעידן הזה, כמו שמתאים לך-הרצאה מרתקת על המהפכה הפמיניסטית. לפיד בעלת טור ברשת "ידיעות תקשורת". הטור עוסק בתחומי חיים רבים מתוך נקודת מבטה האישית כאשה וכאם ונחשבת כסופרת פורה ביותר. משנת 2016 היא נשיאת שק"ל – שירותים קהילתיים לאנשים עם צרכים מיוחדים – עמותה גדולה, שמחזיקה הוסטלים רבים ומפעלי עבודה מוגנת למוגבלים וגם מוציאה ביטאון. ליהיא נשואה ליאיר לפיד, ולהם בן ובת אוטיסטית. כדאי להגיע להרצאה המעוררת הדים ברחבי הארץ ותוכלו לשאול את ליהיא לפיד מה שרק תרצו.

20 ₪ בלבד. יום שלישי, 12.11.19, בשעה 20:30, מרכז קהילתי 'דקל', שד' רוטשילד 6, אשדוד. למידע והזמנות: 08-8668634. יום שלישי, 31.3.20 בשעה 20:30,מרכז קהילתי 'עוזיאל', רח' סיני 25, אשדוד.
למידע והזמנות: 08-8565716.

"וילה בג’ונגל": אלון בן דוד, עיתונאי וכתב בטלוויזיה, הפרשן הצבאי של חדשות ערוץ  13 ומי שהגיש את התוכנית "שישי" בערוץ 10 בהרצאה "ווילה בג’ונגל"  -עתידה של ישראל במזרח התיכון המשתנה: זה לא סוד שמדינת ישראל היא "אי" קטן של שפיות בתוך מזרח תיכון עוין, אבל האם יש דברים שאולי פספסנו בדרך? בהרצאתו מספר בן דוד על המלחמה החשאית שמנהלת ישראל ובה עולות השאלות מה הסיכוי למבצע נוסף בעזה או אולי אפילו מלחמה בצפון? וכיצד ישפיעו מנהיגי העולם, טראמפ ופוטין, על עתיד המזרח התיכון? בהרצאה זו תקבלו זווית ראייה קצת אחרת על עתידה של מדינת ישראל במזרח התיכון ותשמעו סיפורים ותובנות שלא תשמעו בתקשורת.

20 ₪ בלבד. יום חמישי, 14.11.19 בשעה 20:00, מרכז קהילתי 'דיונה', שד' קק"ל, 90 , אשדוד.
למידע והזמנות: 08-8648585.

'מאז ועד היום':  הזמרת דפנה ארמוני במופעה האישי 'מאז ועד היום', ארמוני מהזמרות המוערכות בארץ, פורשת לפנינו מסע מרתק על פני 60 שנות חייה במופע מרגש, מצחיק, נוגע ומלהיב המטובל בסיפורים פיקנטיים על פני כמה עשורים בארץ ובחו"ל הכולל סגנונות וז'אנרים שונים של שירה וארבע שפות שונות.

20 ₪ בלבד. יום חמישי, 21.11.19, בשעה 20:00, מרכז קהילתי 'חרצית', שד' הפרחים 18, אשדוד. למידע והזמנות:08-8542830 .    

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך