נפתחה שנה אקדמית חדשה ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד

כ-5,500 סטודנטים פתחו שנה אקדמאית חדשה ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד. לכבוד השנה החדשה המכללה מציגה קורסים חדשים שילמדו השנה במטרה להעניק לסטודנטים את ההכנה הטובה ביותר לעולם העבודה המשתנה בסוף התואר. בין הקורסים החדשים: קורס "בלוקצ'יין" למטבעות וירטואליים וקורס בניה ירוקה בישראל
צילום: יח"צ

שנת הלימודים האקדמית החדשה לשנת תש"פ נפתחה ומאות אלפי סטודנטים בכל הארץ החלו השבוע את לימודיהם. גם ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד החלו כ-5,500 סטודנטים את שנת הלימודים ומתוכם כ-1,500 סטודנטים חדשים שנכנסו לראשונה בשערי האקדמיה.

לקראת השנה החדשה הוסיפו במכללה מספר קורסים חדשים בהתאם לדרישות השוק והטכנולוגיה המשתנה. גם הקורסים החדשים מצטרפים לשיטת הלימוד המונהגת במכללה בשם "Project Oriented" העוסקת בלימודים לצד התנסות מעשית המדמה את עולם התעסוקה. כך לדוגמה סטודנטים להנדסת תוכנה השנה יוכלו לבחור בקורס "בלוקצ'יין" למטבעות וירטואליים ופעולות עסקיות באינטרנט. בקורס ילמדו הסטודנטים על הטכנולוגיה ויישומיה השונים, שמירת מידע, חוזים חכמים וכדומה. קורס נוסף שנפתח השנה לסטודנטים במסלול הנדסה כימית  הוא קורס בניה ירוקה בישראל. מטרת הקורס היא להבין את התפיסה של תכנון ובניה ירוקה מבחינת שמירה והבנת הסביבה והכרות עם יכולות טכנולוגיות ותכנוניות בתחום.

פרופ' יהודה חדד, נשיא המכללה, בירך את הסטודנטים לפתיחת שנת הלימודים: "מדי שנה אני מתרגש לפתוח את שנת הלימודים ולקבל אל המכללה את אלפי הסטודנטים החוזרים והחדשים. אני מאמין שגם השנה הסטודנטים שלנו יובילו את העתיד עם פרויקטים מהפכניים למען עתיד טוב יותר. אני מאחל לכולנו שנה מוצלחת, שנה של המצאות ומציאת פתרונות ובעיקר שנה של לימודים ופיתוח אישי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך