עם הבאזר. מכבי אשדוד נוצחה מסל שלשה בשניית הסיום.

כמה זה היה אכזרי מבחינת מכבי אשדוד. המשחק הסתיים בניצחון שני ברציפות להפועל גלבוע/גליל אחרי הארכה: 89:91 משלשה אדירה של ג'ארמר גאלי על הבאזר.
גאלי וגלבוע חוגגים, אשדוד לא מאמינה (צילומים: לירון מולדובן)

משחק כל כך צמוד וכל כך דרמטי לא היה יכול להיגמר אחרת: הארכה, דרמת ענק ולא פחות מחמישה שינויי הובלה רק בדקה האחרונה! את המשחק צריך להתחיל משנית הסיום. אלייז'ה ג'ונסון בשני סלים גדולים נתן למכבי אשדוד יתרון נקודה, אבל ג'ארמר גאלי בחדירה נפלאה ולאחר מכן בשלשה מטורפת על הבאזר שמר על המאזן המושלם של הפועל גלבוע/גליל, 89:91 סופר-דרמטי בהיכל הקריה.

שתי הדקות הראשונות היו של האורחים בכלל וסוסה בפרט, שעם 5 נקודות קבע יתרון 0:7. דגלאס העלה את אשדוד על הלוח עם שלשה, ג'ונסון איפס כוונות גם הוא והוביל ריצת 1:10 בדרך למהפך, 8:10. גלבוע חזרה למשחק ודיקרסון במהלך נוסף של 3 נקודות קבע 21:25. גאלי חטף וטייל לדאנק שסגר רבע התקפי בקצב טוב ביתרון 23:25 לאשדוד. שלשה של דגלאס וסל של אליהו החזירו את היתרון ל"דולפינים", זיו האורח קלע 2 מ-2 מהקו, טילמן המשיך לחגוג בצבע ואחרי שלשה של ברנדוויין קבע ארצי יתרון 40:45 בסל ועבירה. דיקרסון (14 נקודות) וגאלי (16 נקודות), שני הקלעים המובילים במחצית, החליפו קליעות עונשין ובסיום המחצית 42:47 לאורחים.

גלבוע/גליל חוגגים ניצחון בשנייה האחרונה. (צילום: לירון מולדובן)

בן משה פתח את הרבע השלישי בשלשה.  אשדוד חזרה מפסק זמן עם שלשה נוספת של בן משה, טאבל גלבוע הייתה שם שוב. גרינברג ספג את הטכנית המסורתית וסוסה הגדיל את הפער ל-11, שלשות של ג'ונסון ובן משה חתכו ל-62:57 בלבד. קליעה אדירה של ג'ונסון מטווח NBA סגרה ריצת 1:15 והשלימה מהפך, 63:66 לאשדוד אחרי 30 דקות. טילמן השווה בפתיחת הרבע הרביעי, אבל פרואינד בסל קל ואליהו בגויאבה קבעו 66:70.  אליהו התחיל לקחת על עצמו יותר וביחד עם דיקרסון השווה, 75:75. בן משה השווה בשלשה גדולה מהפינה. סוסה האורח חטיא מעבר לקשת וזיו קיבל הזדמנות נוספת לנצח, אבל פספס, 80:80 – הארכה.

נגיע ל-27 השניות ליסום,  ג'ונסון קלע ג'אמפ שוט קשה. אלי חדר מול אליהו וקלע סל קשה ביד אחת, 87:88, תשע שניות לסיום. גרינברג ביקש טיים אאוט לתכנון הפוזישן האחרון, ג'ונסון קלע עוד סל גדול אבל זיו הוציא מהר לגאלי שמזווית קשה מאוד קבר שלשה מנצחת על הבאזר, 89:91 ענק לגלבוע/גליל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך