אשתו של גולן אביטן נעצרה במרוקו

מירית אביטן אשתו של גולן אביטן נעצרה בשדה התעופה בקזבלנקה בעת שנסעה לבקר את בעלה בכלא המרוקאי. אביטן נחשדת כי זייפה מסמכים כדי לקבל אזרחות

מירית אביטן אשתו של העבריין הנמלט גולן אביטן, נעצרה בשדה התעופה בקזבלנקה לאחר שהגיעה למרוקו כדי לבקר את בעלה אשר מחכה לתחילת משפטו במרוקו.

אביטן נעצרה בחשד לזיוף מסמכים אשר הקנו לה את האזרחות המרוקאית אשר ברשותה. כזכור לפני כחודשיים נעצר בעלה גולן אביטן בחשד כי היה חבר ברשת של זיוף דרכונים ומסמכים והוא מחכה כעת לתחילת משפטו עם שאר זייפני הרשת העצורים.

פרשת הרשת לזיוף הדרכונים מסעירה את התקשורת המרוקאית בחודשים האחרונים, ועל פי החשד מדובר ברשת שזייפה כ-960 דרכונים ואזרחויות עבור אזרחים ישראליים, פלסטינים וערבים ישראלים, וגלגלה מיליוני שקלים, כאשר חבריה שיחדו על פי החשד שוטרים, קציני משטרה, שופטים ופקידים בכירי במשרד הפנים המקומי אשר סייעו להם בקבלת המסמכים המבוקשים.

מירית אביטן עצמה הופתעה מאוד מהמעצר מאחר שלא דמיינה אפילו שהיא מבוקשת גם היא לחקירה במרוקו בנושא זה, ביום שישי האחרון כאמור היא נעצרה ותובא לחקירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך