מאות ליוו למנוחות את הילד ניסים יונתנוב ז"ל "כל הזמן דאגת לאמא"

מאות חלקו כבוד אחרון לילד ניסים יונתנוב ז"ל אשר נהרג מפגיעת רכב ביום שישי האחרון. " היית אחד הילדים האהובים בבית הספר "

מאות ליוו למנוחת עולמים את הילד ניסים יונתנוב ז"ל שנהרג מפגיעת רכב ביום שישי האחרון סמוך למקיף א' בו למד.

ניסים יונתנוב ז"ל בן ה-15, נהרג ביום שישי האחרון בתאונת דרכים ברחוב וייצמן באשדוד וזאת לאחר שרכב על קורקינט וונפגע מרכב נוסע, כוחות ההצלה שהגיעו למקום החלו בפעולות החייאה במקום והוא הועבר במצב אנוש לבית החולים אסותא אשדוד, שם נפטר מפצעיו.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי עלה להספיד ואמר: "אנו מתקשים להשלים עם הפרידה הזאת. הלב שלנו איתכם, הלב של כל תושבי אשדוד איתכם, היום העיר אשדוד אבלה. המדינה שלנו נמצאת במשבר חמור בנושא הבטיחות בדרכים, כל אדם שעולה על ההגה צריך לשאול את עצמו מה אני הולך לשנות לטובה היום בנושא הבטיחות בדרכים".

אחריו עלתה המחנכת של ניסים ז"ל ומיררה בבכי: "ניסים היה אחד הילדים האהובים בבית הספר, תסתכלו מסביבכם מכל השכבות הגיעו לחלוק לו פה כבוד אחרון, תמיד הוא היה מסתובב עם חיוך על הפנים. היינו מחוברים מאוד, תמיד הוא אמר לי כמה הוא דואג לאמא וכמה הוא רוצה שיהיה לה טוב. אני מבטיחה שלעולם לא נשכח אותך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך