"מה ילד כמוך עשה רע? ילד בן 15 שלא התחיל בכלל לחיות את החיים"

אבל גדול ירד על העיר אשדוד לאחר דבר הוודע מותו בתאונת דרכים של ניסים יונתנוב ז"ל - רבים הגיעו לבית המשפחה כשהם מתקשים לעקל את הבשורה המרה. "היית בן אדם זהב, ילד חייכן ומשוגע כמעט כמוני" ספדה לו בת דודתו

עצב גדול נפל על העיר אשדוד בשל מותו הטראגי של ניסים יונתנוב שנהרג אמש בתאונת דרכים קטלנית לאחר שנפגע מרכב בזמן שנהג בקורקינט, התאונה ארעה בסמוך למקיף א' בו למד, כוחות הצלה שהוזעקו למקום החלו לטפל בו וביצעו בו החייאה, הוא הועבר לבית החולים אסותא ושם נפצע מפצעיו. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות התאונה.

ניסים בן ה-15 ז"ל, הותיר אחריו הורים ושלושה אחים. רק בשנה שעברה עשה בבית הספר עבודה על סכנת האופניים החשמליים. רבים מחבריו ומכריו תיארו אותו כאדם שאהוב על הבריות וחייכן.

חבריו הרבים ובני משפחתו ממאנים להאמין כי ניסים ז"ל הלך לעלומו בטרם עת ורבים ספדו לו ברשתות החברתיות. "ניסים, איך הלכת ככה, זה כל כך עצוב" ספד לו אחד מחבריו. בת משפחה אחרת כתבה: "כמה חבל היום איבדנו בן דוד יקר בן 15 נסע הביתה מחדר כושר אמא חיכתה לו לסעודת שבת, אנחנו המשפחה קשה מאוד לקבל ולעקל את המצב, צריך לעשות מה שהוא בנדון להפסיק מלחמות בכבישים, בבקשה ממכם אני פונה בכל לשון של בקשה תינהגו בזהירות ותיתנו זכות קדימה להולכי רגל ופשוט להיות ערנים על הכביש".

מנהלת בית הספר הדס בן שושן סיפרה לאתר ynet: "הוא היה תלמיד עליז, מקסים, ילד שמח ואהוב מאוד על כל השכבה שלו. זה נשמע שאומרים את זה על כל מי שחווה אסון אבל הוא באמת היה כזה. מנהלת ביה"ס לא זוכה להכיר אישית כל תלמיד אבל אותו הכרתי היטב. הוא למד בכיתה י' במגמת ניהול עסקית".


בת דודתו של ניסים ספדה לו בפייסבוק:

"בן דוד יקר שלי, אני לא מאמינה שאני מדברת עליך בלשון עבר. מאז אתמול קשה לי לעכל את הבשורה המרה שבישרו לי שנהרגת למוות בהיותך חוצה במעבר חציה ומכונית דרסה אותך למוות. אני יושבת וחושבת לעצמי מה ילד כמוך עשה רע? ילד בן 15 שלא התחיל בכלל לחיות את החיים שלו, לא התגייס לצבא, לא עבר מספיק חוויות ובשנייה אחת פשוט לקחו לנו אותך. אני כותבת את זה בדמעות, אני עדיין לא מעכלת שצרה כזאת נחתה על המשפחה שלנו, היית בן אדם זהב, ילד חייכן ומשוגע כמעט כמוני. תודה על כל אותם רגעים שהעברנו ביחד, מקווה שתשמור על כולנו מלמעלה, אוהבת אותך לנצח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך