ההרוג בתאונת הדרכים הקטלנית אתמול – ניסים יונתנוב בן ה-15

ניסים יונתנוב בן ה-15 הוא ההרוג בתאונת הדרכים הקטלנית ברחוב וייצמן באשדוד, מנהלת מקיף א' שבה למד יונתנוב ז"ל "הוא ילד שמח ואהוב מאוד על כל השכבה שלו"

רגע לפני כניסת השבת התרחשה תאונה קטלנית בחוב וייצמן באשדוד סמוך למקיף א', צוותים של מד"א ואיחוד והצלה הוזעקו למקום לאחר שהתקבל דיווח על תאונה, הם החלו לבצע פעולות החייאה בנער בן 15 שנפגע לאחר שנסע עם קורקינט. ניידת טיפול נמרץ פינתה אותו כשהוא במצב אנוש לבית החולים אסותא אשדוד שם הוא נפטר מפצעיו.

ניסים יונתנוב היה תלמיד במקיף א' באשדוד, אתמול הגיעו חבריו הגיעו אל מקום התאונה והתקשו להבין שהוא איננו. רק אתמול בבוקר לפני שנהרג עוד הספיק להשתתף בשיעור אזרחות, והערב בית הספר יפתח במיוחד והתלמידים יפגשו עם אנשי מקצוע ופסיכולוגים.

צילום: מד"א

מנהלת בית הספר הדס בן שושן סיפרה לאתר ynet: "הוא היה תלמיד עליז, מקסים, ילד שמח ואהוב מאוד על כל השכבה שלו. זה נשמע שאומרים את זה על כל מי שחווה אסון אבל הוא באמת היה כזה. מנהלת ביה"ס לא זוכה להכיר אישית כל תלמיד אבל אותו הכרתי היטב. הוא למד בכיתה י' במגמת ניהול עסקית".

חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א אליעזר שליסר, סיפר: "על הכביש שכב הנער לצד הקורקינט החשמלי עליו נסע. הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, הרדמנו והנשמנו אותו, ופינינו אותו במהירות בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

במטרה ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך