אריאל שאינסקי מאשדוד בחצי גמר טורניר הבדמינטון הבינלאומי בחצור

הטורניר הבינלאומי היחיד בארץ בבדמינטו, נפתח בחמישי ויגיע לשיאו עם שלב משחקי הגמר בשבת מ-10 בבוקר. אריאל שאינסקי ממכבי אשדוד, שזכה אשתקד במדליית הזהב של טורניר זוגות הגברים יחד עם שותף מצ'כיה, כבר עלה לחצי הגמר יחד עם שי גפן וגם לחצי גמר הזוגות המעורבים יחד עם יובל פוגאץ מאור עקיבא.

טורניר סבב הבדמינטון האירופי ה-9 של חצור נפתח בחמישי ויגיע לשיאו עם שלב משחקי הגמר בשבת מ-10 בבוקר (כניסה חופשית, אולם מועדון חצור).

יוני לויט המקומי מדורג ראשון מבין הישראלים והוא כבר הבטיח מקומו ברבע הגמר מול כריסטופר קלאואר מגרמניה (שישי 11.40 בבוקר) לאחר שניצח היום את גרינבלט מישראל ומחנובסקי מאוקראינה. לויט מדורג 3 בטורניר ואילו יריבו הגרמני מדורג 6.
אריאל שאינסקי ממכבי אשדוד, שזכה אשתקד במדליית הזהב של טורניר זוגות הגברים יחד עם שותף מצ'כיה, כבר עלה לחצי הגמר יחד עם שי גפן וגם לחצי גמר הזוגות המעורבים יחד עם יובל פוגאץ מאור עקיבא.

המדורגת ראשונה בנשים היא המועמדת להיות הישראלית הראשונה אי פעם במשחקים האולימפיים, קסניה פיליקארפובה, שתקווה לזכות בטורניר ובניקוד חשוב בדרך לטוקיו 2020. טורניר חצור הפך למסורת שנתית והוא הטורניר הבינלאומי היחיד בישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך