מאמן עירוני אשדוד שי מאור התפטר

מאור הודיע לשחקנים לאחר משחק ההפסד לכפר-קאסם 3:0. מאור התפטר בכדי להביע את מחאתו כנגד העובדה שהקבוצה לא התחזקה העונה וכי הוא לא יכול לבנות סגל שהוא רוצה מאור: "לא נאחז בקרנות המזבח. אולי ההליכה שלי תגרום לשינוי". מאור היה מחוזר לאחורנה על ידי יבנה וכפר קאסם והשיב בשלילה.
מאור. הודיע לשחקנים.

כאילו לא חסרו צרות לעירוני אשדוד. המאמן שי מאור הודיע היום, שישי, על התפטרותו מהתפקיד לאחר משחק ההפסד 3:0 מול כפר-קאסם במסגרת ליגה א' דרום.

מאור נכנס לחדר ההלבשה והודיע לשחקנים כי הוא עוזב. השחקנים היו בהלם וכך גם ההנהלה שהדברים נודעו לה אחר כך. אנשי ההנהלה לא דיברו עם מאור לאחר הודעתו וייתכן כי ינסו לשנות אותה.

מאור התפטר כמחאה על המצב בקבוצה שבו הוא לא יכול להחתים שחקנים בגלל בעיות תקציביות.  עקב חלוקי דעות בתוך ההנהלה, העונה , הקובצה עם תקציב קטן מאוד, נמוך מזה שהיה לה בגיל ב'. מאור רצה ורוצה להביא מספר שחקנים ולא יכול כלכלית להביאם. מאור הסכים רק להגיד: "אני לא נאחז בקרנות המזבח, אי אפשר להביא שחקנים, אין כסף. אולי ההליכה שלי תביא לשינוי".

מאור קיבל רק לאחרונה הצעות משתי קבוצות להגיע אליהן. כפר קאסם שניצחה את אשדוד ויבנה שמאוד רצתה אותו אבל הוא העדיף לכבד את החוזה עם הקבוצה. אבל העובדה שכל הזמן קיבל הודעות כי הוא לא יכול להחתים אף שחקן נוסף , והעובדה שהסגל הנוכחי היה ברירת מחדל, הוא החליט להתפטר.

אוהדי הקבוצה ששמעו על ההודעה היו מאוד חלוקים בדעתם. לדבריהם אומנם היה צריך שינו, אבל לא רצו שמאור יילך מאחר והוא נחשב למאמן אהוב,שהעלה אותם ליגה, וחלק קראו להתפטרות ההנהלה. מאור שמכיר מצוין את הליגה הזו נחשב למאמן מהבולטים בה. עכשיו כשהוא פנוי, ההערכה היא שלא יישאר ללא קבוצה הזמן רב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך