ירי בבית כנסת בעיר

קולות ירי ברובע ה ברחוב שבזי באשדוד, בבית כנסת - כוחות משטרה והצלה הוזעקו למקום - במקום נמצא פצוע קל. מסתבר כי מדובר בקטטה בין שלושה אנשים, שבסופה ירה אחד האנשים, מאבטח בתפקידו באקדחו באוויר. המשטרה עכבה את השלושה לחקירה.

קטטה בין שלושה אנשים הערב, חמישי, ברחוב שבזי שברובע ה' באשדוד, הביאה לכך שאחד מהם, שמחזיק באקדח ברישיון, ירה באוויר וגרם להקפצת כוחות הביטחון למקום ולבהלה רבה בקרב התושבים. מסתבר כי האירוע היה בתוך בית כנסת.

הירי גרם לבהלה באזור.

מסתבר כי היורה הוא מאבטח בתפקידו ולכן נשא נשק. הוא היה מעורב בקטטה על פי המשטרה, עם עוד שני אנשים ובמהלכה שלף את אקדחו וירה באוויר. המשטרה הגיעה מיד למקום ועיכבה את השלושה לחקירה.

המשטרה הגיעה למקום ולקחה את השלושה לחקירה.

מאיחוד הצלה נמסר: "אירוע ירי באשדוד: לפני זמן קצר נשמעו ברחוב שבזי שברובע ה יריות, למקום הוזעקו כוחות הצלה ורפואה ומשטרה, במקום אותר אדם כבן 60 שנפגע בצורה קלה, לדבריו הותקף ע"י מספר אנשים ולדבריו ירה באויר להרתעה, לא אותר נפגע ירי בארוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך