היה בדרך לבריתה של נכדתו קיבל דום לב והתמוטט

מסתבר כי הגבר בן ה-64 שאתמול התמוטט במהלך נסיעה, קיבל אירוע לבבי ובוצעה בו החייאה, היה בדרך לאולם 'אילבן' באשדוד שם נערכה הבריתה של נכדתו. הוא כרגע בטיפול נמרץ מונשם ומורדם.
נהג תקוע בפקק באשדוד

אתמול נודע על תושב אשדוד שבמהלך נסיעה קיבל אירוע לבבי והתמוטט. מה שלא ידעו לספר הוא שהגבר כבן 64 היה בדיוק בדרך לאירוע משפחתי משמח, כשנסע לאולם 'אילבן' בעיר, שם עמדה להערך הבריתה של נכדתו. הוא נסע לכיוון ובמהלך הנסיעה כאמור התמוטט ובוצעה בו החייאה.

בני המשפחה קיבלו את הבשורה כשהם באירוע שרק החל, חלק מהם נסע מיד לביה"ח חלק נשאר עוד מעט זמן לכבד את האירוע ואת האורחים ונסע אח"כ לשם. כרגע הוא נמצא בביה"ח כרגע הוא נמצא ביחידת טיפול נמרץ באסותא, מונשם ומורדם.

דוברות מד"א מסרה לאחר האירוע: בשעה 17:10 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על אדם שהתמוטט ואיבד את הכרתו על רקע רפואי במהלך נהיגה, ברחוב דב גור באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בגבר בן 64, וכאשר ליבו שב לפעום מפנים לבי"ח אסותא גבר בן 64 במצב יציב, מונשם.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד״א, רון גינדי, סיפר: ״במרכז הצומת עמד רכב כשלצידו שכב אדם מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. התחלנו מייד בביצוע פעולות החייאה תוך ביצוע עיסויים ומתן מכות חשמל באמצעות מכשיר הדפיברילטור, וכשחזר ליבו לפעום פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים. עוברי אורח סיפרו לנו שראו אותו נעצר במהלך הנסיעה ולאחר מכן מתמוטט״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך