רוני אוואט: "מקווים לחזור למסלול הניצחונות"

מאמן מ.ס אשדוד במסיבת העיתונאים לקראת מכבי נתניה במוצ"ש (19.30, נתניה החדש). אוואט: "לשמחתי השבוע מול נתניה הסגל אמור להיות מלא". גיל כהן יחזור לאחר הרחקה.
אוואט
אוואט. (טל.אקוקה)

רוני אוואט מאמן מ.ס אשדוד התייחס היום, חמישי, למשחק מול מכבי נתניה מוצ"ש (19.30, נתניה החדש) וגם לביקורות על ההרכב עימו עלה בשבוע שעבר מול מכבי ת"א, במשחק ההפסד 1:0.

אוואט: ״זה שיש ביקורות זה בסדר רק שצריך לזכור שיש שבוע אימונים, יש שחקנים פצועים ושלא תמיד כל השחקנים כשירים או מוכנים למשחק כזה או אחר. לשמחתי השבוע מול נתניה הסגל אמור להיות מלא. שגיב יחזקאל חזור לסגל בשבת ואני מקווה מאוד שהוא יהיה אחד מאלה שיעזרו לנו לחזור למסלול הניצחונות״. המגן גיל כהן אמור לחזור לאחר ההרחקה במשחק מול קרית-שמונה.

הבעלים ג'קי בן זקן ערך שיחה עם השחקנים לקראת המשחק, מה שמלמד על חשיבות המשחק מול נתניה מבחינת ראשי הקבוצה וגם להבהיר לשחקנים כי מעמדו של רוני אוואט איתן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך