מרטין בוקסדורף- סוגים של משכנתאות למסורבים שאני מטפל בהן

משכנתאות למסורבים זה תחום מאוד רחב וקשת רחבה של מקרים שבגללם הבנקים מסרבים למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני עוסק מזה עשר שנים בהשגת משכנתאות למסורבים. המטרה שלי היא להילחם מול הבנקים כדי לאשר משכנתאות לאנשים שהבנקים מסרבים להם.
מרטין בוקסדורף מומחה למשכנתאות

אבל למען ההגינות, חשוב לי לציין שלא בכל המקרים ניתן להצליח ולהתגבר על הסירוב של הבנק. בהרבה מקרים, אין מה לעשות ונשאר פשוט לתת לדברים זמן ולשבת בשקט. אני רוצה ברשותכם להסביר קצת על קשת המקרים שבהם כן ניתן להתגבר על סירוב משכנתא.

סירוב משכנתא בגלל הגבלה או פשיטת רגל בעבר:

הבעיות המורכבות ביותר בעולם המשכנתאות זה עבר של פשיטות רגל והגבלות. במקרים האלו ההתמודדות לצורך קבלת משכנתא היא הקשה ביותר שיש, כאשר צריך לפחות שני דברים מצטברים שיכולים לעזור לנו להשיג משכנתא.

הדבר הראשון הוא תקופת צינון כל שהיא, שיכולה להעיד על כך שהכול עבר ונגמר. במקרים של משכנתא אחרי פשיטת רגל אנחנו רוצים לראות לפחות שנתיים שבהם הכול תקין ומשכנתא אחרי הגבלה, אנחנו רוצים מינימום של שנה שעברה ללא בעיות.

הדבר השני הוא להראות התנהלות בנקאית ללא דופי ולהראות נתונים יותר מרשימים מאשר הלקוח הממוצע. כלומר, אנחנו רוצים להראות וותק

סירוב משכנתא בגלל בעיות של גיל:

הבנקים עושים הרבה מאוד בעיות בקבלת משכנתא לאנשים שעברו את גיל 60. אם אתם מתקשים לקחת משכנתא בגלל הגיל שלכם או בגלל גיל ההורים שלכם- אני האיש שלכם, טיפלתי כבר במאות משכנתאות מסוג זה ובדרך כלל אני מצליח לבנות את הדברים בצורה כזו שנשיג אישור משכנתא, למרות הגיל המבוגר.

בעיות של צ'קים חוזרים:

כאן צריך לעשות הבחנה בין כמה מקרים שהם דומים אבל שונים. אנשים שהרגע חזרו להם כמה צ'קים, זה ככל הנראה יהיה מורכב יותר להשיג להם משכנתא, אבל אנשים שחזרו להם צ'קים וכבר עבר קצת זמן מאז, זה לחלוטין אפשרי.

חשוב להבין: כאשר אני מגיע לבנק עם תיק של אנשים שחזרו להם צ'קים, הבנקים רוצים מעבר לזה שחזרו צ'קים רוצים לראות עוד כמה דברים. האם מעבר לזה היו עוד בעיות כל שהן? האם היו עיקולים? האם כל המשכנתאות וההלוואות משולמות בזמן? בעצם השאלה היא האם מעבר לאותה תקופה של צ'קים שחזרו- היו עוד בעיות? בעצם מנסים להבין האם זה אירוע מבודד או שזה דפוס התנהגות שחוזר על עצמו?

בעיות של הסדרי חוב ומחיקות חוב מול בנקים:

כאשר מדברים על בעיות של הסדרי חוב ומחיקות חוב מול בנקים, צריך לקחת בחשבון כמה דברים. הדבר הראשון שאנחנו רוצים הוא לראות שהדבר הזה נמחק מדו"ח נתוני האשראי שלכם( לפעמים הבנקים שוכחים למחוק את סילוק החוב שלכם מהספרים שלהם וכל עוד זה מופיע בדו"ח זה ממשיך לגרום לכם BDI שלילי).

הדבר השני שאנחנו רוצים לראות אחרי מחיקות חוב / הסדרי חוב זה תקופת צינון כל שהיא. כלומר, זה לא הגיוני דקה אחת אחרי שהיה הסדר חוב לרוץ לבקש משכנתא. אנחנו רוצים להראות לבנקים שהייתה בעיה כל שהיא, אבל אחריה עברה איזה שהיא תקופה שבה הכול כבר הסתדר ולאחר התקופה הזו – אנחנו רוצים לגשת לבקש משכנתא. כלומר, המסר שלנו צריך להיות: "הייתה בעיה באמת, אבל עברה תקופה כל שהיא שבה הכול בסדר, עכשיו אנחנו רוצים ללכת לבקש משכנתא.

בעיות של הוצאה לפועל:

בעיה נפוצה מאוד של אנשים שהיו להם בעיות בבנקים, היא הרבה הוצאות לפועל. עכשיו, בואו נבדיל בין שני דברים. הוצאות לפועל של בנקים זה בעיה אחת גדולה מאוד, לעומת זאת הוצאות לפועל של גופים אחרים- זה הרבה פחות חמור.

די בדומה לסעיף הקודם, גם בסעיף הזה דרושה תקופת צינון. כאשר הבדיקה העיקרית היא האם היו הוצאות לפועל מול בנקים. אם היו כאלו, נדרשת תקופת צינון ארוכה יותר. במידה ולא היו הוצאות לפועל מול בנקים- נדרשת תקופת צינון קצרה יותר.

קיימים גם הרבה מקרים שבהם אין פתרון ברור או באותו הזמן. לפעמים באמת צריך לחכות את אותה תקופת הצינון כדי שהדברים לא יסתדרו.

מרטין בוקסדורף 0508116397 או maratbok@gmail.com

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך