אליהו הגיע. ליאור אליהו הצטיין בניצחון מכבי אשדוד על הפועל ת"א

מכבי אשדוד חששה מאוד מהמשחק בשני, לאור העובדה שהיא הגיעה עם שני זרים בלבד. אלא שלברד גרינברג יש עוד שחקן שיודע לתת תרומה, ליאור אליהו, שרק הלך והשתפר ככל שהמשחק התקדם וסגר את הערב עם ניצחון ראשון במדי "הדולפינים", 76:83 ביתי על הפועל ת"א.
המצטיין. אליהו. (צילומים: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

בשביל זה הביאו אותו. מה לעשות. בוקר טוב אליהו. ליאור אליהו הגיע בכדי לתת את הפקטור. במשחק השני העונה של אשדוד כשהיא עם 2 זרים בלבד, היא הצליחה, הרבה בזכות היכולת של אליהו, לנצח את הפועל ת"א 76:83 ולהשיג ניצחון ראשון העונה. הפועל ת"א בצרות עם הפסד שלישי בשלושה משחקים, אבל זה לא מעניין את מכבי אשדוד. האליהו הנכון הגיע מבחינתה.

המצ' אפ המסקרן בין גינת לאליהו סיפק את שני הסלים הראשונים, ג'ונסון צלף מבחוץ וליונס צימק ל-6:4. דגלאס נפצע וירד לטיפול, טרדוול קלע סל קל במעבר, אליהו שמר על היתרון האשדודי, ובית הלחמי מאמן הפועל ת"א ביקש פסק זמן בפיגור 20:13.. זה נגמר  24:20 בתום הרבע.  ג'ונסון בעוד שלשה קבע 25:35. גריפין וטרדוול צמצמו קצת מהקו וסל של גינת שלח את גרינברג לפסק זמן, 35:30. ברנדוויין הכפיל את הפער בקליעה קשה בתנועה, 37:41. רודריגז בסל מריבאונד התקפה צימק ל-41:39 בירידה להפסקה.

בן משה. פתיחה טובה נגד האקסית (צילום: עודד קרני)

דיקרסון פתח את המחצית השנייה בדאנק, גינת השווה בשני סלים רצופים אבל ג'ונסון עם השלשה השישית שלו החזיר את היתרון, 43:46.  בוכמן קלע מחצי מרחק ובן משה קבע 46:53 מהקו. כדיר ניסה לצמק עם שני סלים רצופים וג'ונסון קלע שלשה שביעית ועבו חתם את הרבע בשלשה משלו, 60:68 לאשדוד. אליהו קלע את הסל הראשון של הרבע האחרון. ג'ונסון הראה שהוא יודע לקלוע גם בתוך הקשת ורודריגז הוריד ל-73:68.  אליהו בגויאבה אופיינית ואסיסט לדיקרסון הגדיל חזרה, 74:81. אליהו סחט עבירת תוקף מטרדוול, חטף כדור וגם הוסיף נקודה מהקו וסגר סיפור. 76:83 בסיום לאשדוד.

ג'ונסון. לוהט מעבר לקשת (צילום: עודד קרני)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך