אולי אחרי החגים. מ.ס אשדוד נוצחה 1:0 על יד מכבי ת"א

מכבי ת"א השיגה ניצחון דחוק 0:1 על מ.ס אשדוד, משער של אופואדו בדקה ה-70, אבל אשדוד יכולה הייתה לצאת עם יותר מהמשחק הזה, כי זו לא מכבי ת"א שהכרנו בעונה שעברה. אשדוד רשמה לעצמה הפסד שני ברציפות.
דוד מול הגנת אשדוד. (צילום: טל אקוקה).

ברק בכר מאמן באר שבע ישב ביציע הכבוד באשדוד. במשחק הבא הוא מקבל את מכבי ת"א. מה שהוא ראה זו אלופה שרחוקה מהיכולת שלה. אלופה שמנצחת 0:1 את אשדוד, אבל יכולה הייתה בקלות ללכת מאשדוד רק עם נקודה. מכבי ת"א הייתה קצת טובה יותר, אבל הדגש הוא על קצת. זו לא מכבי ת"א שאנחנו מכירים. לא דומה לזו של העונה שעברה. חבל שבאשדוד לא האמינו בעצמם יותר, זה יכול היה להיגמר אחרת. זה נגמר בניצחון של ת"א והפסד שני ברציפות של מ.ס אשדוד. נקווה שאחרי החגים יהיה טוב יותר.

מושל מנסה לעבור על הקו (צילום: טוטו פוטו)

בדקה ה-2 סבוריט ממכבי ת"א בעט כדור מצוין מחוץ לרחבה ומשפתי בזינוק מנע שער. היינו בטוחים כי מכבי ת"א תתחיל בליץ' על שער אשדוד, אבל מהר מאוד אשדוד נכנסה למשחק. העובדה שאשדוד שיחקה עם 2 שחקני כנף שהם מעט יותר מאחור בקישור כשהם רודפים אחרי המגן שלהם, מושל ודוד, הקשתה על מכבי ת"א לפתח את המשחק, כשהמחיר הוא פחות משחק מסודר בהתקפה.

אחרי 20 דקות המגמה הייתה ברורה, מכבי ת"א החזיקה יותר בכדור, אשדוד שיחקה יותר בחלק האחורי עם חלוץ מטרה אחד, אבל השוערים לא עבדו קשה מידי.

4 דקות לסיום אחרי מחצית מנומנמת כמעט ומכבי ת"א הצליחה להעביר את השליטה בכדור לשער. ת"א בהתקפה מסודרת הגיעה עד צ'יקו אופואדו, ששלח רגל מהירה, אבל משפתי ביציאה מצוינת מנע שער בדקה קריטית. לחדר ההלבשה הקבוצות ירדו עם אפס בצד של כל אחת

סילבסטר בהופעת בכורה בהרכב אשדוד. (צילום: טוטו פוטו)

12 דקות במחצית השנייה ושוב משפתי הראה שהוא שווה נקודות. הוא לקח כדור נהדר שהלך לחיבורי הקורות ונראה כמו הראשון של מכבי ת"א. מכבי ת"א הייתה הדומיננטית בדקות האלה. הצוות המקצועי באשדוד הבין שהוא חייב להגיב והכניס את שלומי אזולאי למגרש, בדקה ה-64. אזואלי היה בדיוק מה שחסר, הוא הכניס את המשחק המאורגן ואשדוד התחילה להגיע יותר ויותר לרחבה של מכבי ת"א.

אבל דווקא אז מכבי ת"א כבשה, וקל מידי אולי. מיכה הכניס כדור (70) לג'ראלדש שהמשיך בכדור רוחב לאופואדו, שהיה לא מכוסה טוב והוא מקרוב, מטר כבש. אשדוד ניסתה אבל אל מספיק. אולי עשתה יותר מידי כבוד לאלופה. אולי. זה נגמר עם 0:1 קטן, אבל מספיק לאשדוד.

מ.ס אשדוד: משפתי, זסנו (בריהון, 71), ברדע, אוואני, אספה, אבו עקל, אווסו, גורדנה, מושל, דוד (גוזלן, 78), סילבסטר (אזולאי, 64).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך