נוער מ.ס אשדוד: 100 אחוזי הצלחה

לאחר 6 מחזורי ליגה, קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד עם 18 נקודות מתוך 18. במשחק האחרון היא גברה בחוץ על מ.ס כפר קאסם 0:1 משער של יוני סיסאי. המטרה העונה של הקבוצה היא לחזור לליגת העל לנוער. ניצחון השבוע שייך לילדים ג' שגברו 2:8 על נס ציונה בחוץ.
אלי לוי, מאמן הנוער (צילום: טוטו פוטו)

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד ממשיכה "במסע" שלה חזרה לליגת העל לנוער. אשדוד שמאמן אותה אלי לוי, נמצאת בליגה הלאומית מחוז דרום מובילה את הטבלה עם 18 נקודות מתוך 18 ומאזן שערים 25:2. היא רחוקה 5 נקודות מהשנייה קטמון. קבוצת ילדים ג' גברה 2:8 על נס ציונה. נערים א' גברה על ראשל"צ בחוץ 1:3.

נוער

כפר-קאסם – מ.ס אשדוד 1:0

זה היה משחק קשה במגרש קשה. אשדוד שלטה לאורך כל המשחק שהיה מאוד פיזי. הקבוצה הגיעה למצבים טובים ולא ידעה לנצל אותם. בדקה ה-85 קיבלה אשדוד פנדל, שיוני סיסיאי כבש, קבע את תוצאת המשחק והכי חשוב את 3 הנקודות שאשדוד רצתה.

נערים א'

ראשון לציון – מ.ס אשדוד 3:1

שלושער של אושר אליהו ומשחק טוב של הקבוצה עם שליטה מהפתיחה ועד לסיום, הביאו את הניצחון החשוב והמיוחל לאשדוד. לאורך כל המשחק היה ברור מי הקבוצה השלטת.

 נערים ב'

רעננה – מ.ס אשדוד 2:5

פתיחת המשחק הייתה גרועה מצידה של אשדוד. אחרי  10 דקות התוצאה הייתה כבר  0-2 לרעננה. לאחר הפיגור התחילה קבוצת הנערים לחזור למשחק ואף צימקה משער בנגיחה יפה של רן בנימין. עברו רק 10 דקות נוספות ואשדוד הישוותה ל-2:2 על ידי וונדה, שהוריד את הקבוצות התיקו למחצית.  אבל המחצית השניה נפתחת בדיוק כמו המחצית הראשונה, ואשדוד ספגה שני שערים מהירים מטעוית בהגנה. עד הסיום רעננה אף הגדילה את התוצאה ל-2:5.

ניצחון על בת ים. ילדים א'.

נערים ג'
הפועל ת"א – מס אשדוד 3:5
זה היה משחק שבו ההתקפה של אשדוד עבדה מצוין, אבל בגלל מספר טעויות בהגנה היא ירדה מנוצחת. את השערים לאשדוד הבקיעו עילאי בן חמו עם צמד ואופק דברה שהוסיף שער.

ילדים א'

מ.ס אשדוד – נגד בית"ר בת-ים 0:1

אחרי תקופת הכנה של חודשיים הגיעה הקבוצה למשחק ליגה כשהמטרה היא לפתוח את העונה ברגל ימין. המחצית הראשונה הייתה בשליטה של אשדוד שאף הגיעה להזדמניות. בדקה ה 30 נשרק פנדל לזכות ילידם א' ושראל לוי הפך את זה ל0:1 שנשמר עד לסיום המשחק.

ניצחון גדול. ילדים ג'

ילדים ג'

נס ציונה – מ.ס אשדוד 8:2

המשחק התנהל בעיקר בשליטה של אשדוד תוך כדי הנעת כדור ולחץ על היריבה. במחצית הובילה אשדוד כבר 2:4 ובמחצית השנייה הוסיפה עוד ארבעה שערים. בסיום 2:8 לאשדוד. תוצאת השבוע במחלקת הנוער.

טרום א'

הפועל פ"ת – מ.ס אשדוד 3:6

הפסד כואב בחוץ לפ"ת. אשדוד כבשה והוליכה 0:2, אבל לבסוף הצילחו שחקני הפועל פ"ת, לקראת דקות הסיום של המשחק, לבצע מהפך ולנצח 3:6.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך