הסוף לטפטופי ירי הרקטות מרצועת עזה?

גורמים ברצועת עזה מדווחים שבכירים בחמאס ובאע"ש הגיעו להבנות בעל פה, שבזמן צום הראמדאן תשרור הפסקת אש בן הצדדים, כשדאע"ש מתחחים להפסיק את ירי הרקטות לעבר הדרום

צום הראמדן יחול בעוד יומיים וימשך עד לחודש הבא (18.6 – 17.7) מביא איתו הזדמנות לרגיעה ולהפסקת אש בין החמאס לפעילי דאע"ש, כפי שמסתמן נראה שהחמאס יפסיק אית מעצרם של פעילי דאע"ש בעזה ואף ישחרר חלק מהפעילים שנעצרו בעבר, ואילו דעא"ש מצידם יפסיקו לירות רקטות לעבר ישראל וגם יחדלו לבצע פיגועים נגד מטרות חמאס כמו משרדים ממשלתיים ובסיסי אימונים.

כזכור, פעילי דאע"ש בעזה ירו מספר פעמים לעבר הדרום בחודש האחרון, ובסופ"ש ירה רקטה ממחנה פליטים לאזור אשקלון אך בגלל תקלה טכנית הרקטה התפוצצה בשטח פתוח.

בכיר ברצועה הסביר על ההפסקת אש: "מדובר לכאורה בהפסקת אש שברירית שיכולה להתפוצץ בכל רגע. אין סיכומים בכתב, רק דיבורים שלא לפעול במהלך צום הרמדאן. מספיק מעצר אחד מיותר של פעיל דאע"ש כדי להבעיר את השטח ולחדש את הירי של הרקטות לעבר ישראל. חמאס אמנם שולט בשטח, אבל לא מסוגל למגר את היכולת של דאע"ש לפעול. הרמדאן הגיע בזמן לכולם. השקט עלול לרמות, כי הפרה ולו הכי קטנה של אחד מהצדדים תבעיר את השטח מחדש", הסביר בכיר ברצועה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך