בת 6 נפצעה קשה מרכב שטח בישוב הסמוך לאשדוד כשרכבה על קורקינט

ממד"א נמסר: "בשעה 16:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על ילדה שנפגעה מרכב סמוך לאחד מיישובי מועצת באר טוביה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד ילדה כבת 6 במצב קשה, מחוסרת הכרה, עם רב מערכתית.
הקורקינט עליו רכבה הילדה (צילומים: דוברות המשטרה)

תאונה קשה ארעה במושב אמונים הסמוך לאשדוד. ילדה קטנה שרכבה על קורקינט נפגעה מרכב שטח ומצבה קשה עם פגיעה רב מערכתית.

מדוברות המשטרה (לכיש) נמסר: ילדה כבת 6 נפצעה באורח קשה כתוצאה מפגיעת רכב שטח באחד מישובי המועצה האזורית באר טוביה. בוחני תאונות הדרכים במשטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות התאונה.

בוחני תאונות הדרכים במשטרת ישראל החלו בחקירת פציעתה הקשה של ילדה כבת 6 שרכבה על גבי קורקינט ונפגעה מרכב שטח (RZR) בתוך היישוב אמונים שבגזרת מוא״ז באר טוביה. הילדה שנפגעה פונתה לביה"ח במצב קשה (עפ"י גורמי רפואה) וכאמור כוחות משטרה במקום ובוחני תאונות דרכים לכיש בזירה החלו בחקירת נסיבות התאונה.

ממד"א נמסר: "בשעה 16:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על ילדה שנפגעה מרכב סמוך לאחד מיישובי מועצת באר טוביה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח אסותא באשדוד ילדה כבת 6 במצב קשה, מחוסרת הכרה, עם פגיעה רב מערכתית.

פאראמדיק מד"א יקי אטרצקי וחובש רפואת חרום במד"א ראובן נח, סיפרו:

"כשהגענו למקום ראינו ילדה כבת 6 שוכבת על המדרכה, היא הייתה מחוסרת הכרה וסבלה מחבלה רב מערכתית, בליווי בני המשפחה העלינו אותה לאמבולנס והענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים תוך פינוי דחוף לבית החולים, כשמצבה קשה ולא יציב, סיפרו לנו שהיא נפגעה מרכב ככה"נ כשרכבה על קורקינט."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך