האלופה מחפשת מרכז זר, שמו של חן פומרנץ גם עלה

גורמים בנבחרת העריכו שהאדומים ינסו ללכת עליו. יו"ר אשדוד עופר קושמרו הבהיר היום כי בקיץ נבדקה האפשרות לצרף את פומרנץ, אבל כעת הכיוון הוא לצירוף מרכז זר שאיתו מתנהל משא ומתן מתקדם.
חן פומרנץ. (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

לאחר עזיבת דיויד ספילר, המרכז הזר של אלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד, בגלל החשש שלו מהטילים על אשדוד וישראל, מחפשת הקבוצה שחקן אחר במקומו, כנראה זר. אבל גורמים באיגוד הכדוריד מספרים כי גם שמו של חן פומרנץ, משחקניה הבכירים בעבר של הליגה בארץ, ששיחק גם בחו"ל, עלה.

רק בתחילת השבוע הבא יתברר אם פומרנץ בן ה-35 יכלל בסגל הסופי (בשני המשחקים האחרונים מול גרמניה ופולין הוא ריצה הרחקה), אבל גורמים בנבחרת מעריכים כי העובדה ששמר על כושר מראה שהוא עשוי לחזור לשחק בקרוב במסגרת קבוצתית. האם זה יקרה באחת מקבוצות הצמרת בליגת העל, ואולי בגרמניה שבה שיחק שנים רבות בבונדסליגה הבכירה: "אם הנבחרת צריכה אותי, אעזור בכל מה שאפשר ותמיד אני מוכן לעמוד לרשותה", הבהיר פומרנץ. "אני בודק אפשרויות בנוגע לקבוצות, עם דגש על מה שיתאים לי אישית ומקצועית. כל האופציות פתוחות, ובהחלט יש כוונה לחזור לשחק באירופה".

באופן טבעי, אחרי שהמרכז דויד ספילר עזב את האלופה הפועל אשדוד, גורמים בנבחרת העריכו שהאדומים ינסו ללכת עליו. יו"ר אשדוד עופר קושמרו הבהיר היום כי בקיץ נבדקה האפשרות לצרף את פומרנץ, אבל כעת הכיוון הוא לצירוף מרכז זר שאיתו מתנהל משא ומתן מתקדם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך