דני גוט: "לא עזבתי את אשדוד בגלל סיבה הקשורה למועדון"

עוזר המאמן של מכבי אשדוד אמר ל'אשדוד אונליין' כי הסיבה לעזיבתו קשורה אליו ולא לקבוצה. במועדון מחפשים מחליף, אולי אפילו יתנו הזדמנות לעוזר מאמן צעיר. גוט ימשיך בתפקיד הסקאוט של המועדון.
גוט. מסביר

דני גוט, עוזר המאמן של מכבי אשדוד, הפתיע ביום שישי לאחר שהודיע להנהלת הקבוצה לפני המשחק מול חולון כי הוא רוצה לעזוב את הקבוצה.

באשדוד קיבלו את הבקשה ומחפשים מחליף. גוט עצמו הסכים להסביר ל'אשדוד אונליין', כי הבקשה שהגיעה ממנו הייתה קשורה אליו ולא לקבוצה. גוט: "חשוב לי שידעו שאין אף סיבה אחת שקשורה למועדון, להנהלה, לשחקנים או למאמן. חג שמח". הוא ממשיך להגיע לאימונים עד שיימצא לו מחליף.

אשדוד מחפשת מחליף. יתכן כי יביאו מחליף צעיר שיקבל הזדמנות במקום גוט. אגב עזיבת גוט פינתה כסף וייתכן כי יביאו בכסף הזה עוד שחקן. גוט עצמו ימשיך לשמש כסקאוט של הקבוצה. הוא הגיע להסכם עם המועדון כי יתן שירותי "סקאוטינג" לאשדוד, תחום בו הוא עוסק שנים רבות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך