ריקוד מהסרטים

רקדני קבוצות המחול "נואל דאנס" מהמרכזים הקהילתיים בהדרכתה של נואליה אמקייס סגרו שנת פעילות במופע מהסרטים

להקת נואל דאנס הוקמה לפני כ-13 שנים על ידי הכוריאוגרפית ומנהלת הלהקה, נואליה אמקייס, ומונה היום למעלה מ- 600 רקדנים חלקם ממרכז קהילתי "טנה" (רובע ה') וחלקם ממרכז קהילתי "דיונה". בלהקה פועלים כול קבוצות הגילאים מהגיל הרך, גילאי 4-6, כיתות א' עד ו' ,טרום להקה של כיתות ז'-ט', וכמובן הלהקה הייצוגית כיתות י' וגם רקדניות אחרי צבא.

בתאריכים 8-9 ביוני 2015 נערכו באולם המופעים של מתנ"ס "דיונה" שלושה מופעים ללהקת לציון סוף שנת הפעילות של הלהקה.המופע שענה לשם " ריקוד מהסרטים " כלל שירים וריקודים מתוך סרטים ישנים וחדשים בשילוב מסכי לדים ,שהדגישו את נושא המופע והציגו לפני הצופים קטעים מתוך הסרטים בכל ריקוד. המופע המגוון כלל סגנון עכשווי, ריקודי היפ הופ, פאנק, פריי סטייל וריקודים בסגנון לטיני. בכל המופעים השתתפו כל קבוצות הגילאים, מגיל הרך ועד ללהקה הייצוגית.

בנוסף היה קטע קישור של "הרכב סבוטז'" והזמר יוחאי אדוורס מממשתפי תוכנית הטלוויזיה "הכוכב הבא". את הלהקה מנהלת נואליה אמקייס, שעלתה ארצה ב-95' מארגנטינה, בוגרת וינגייט, ובעצמה רקדנית מנוסה חלמה והגשימה את החלום להקים להקה משל עצמה ובעיקר ולעסוק בחינוך ילדים ונוער במחול. פעילות המחול של הקבוצות זוכה לליווי צמוד משלום לוטטי, מנהלו של מתנ"ס ט' וויטלי סלוצקי מנהלו של מתנ"ס "דיונה" וניכר כי תוצאות התמיכה וההשקעה נושאות תוצאות בדמות מופעים מרהיבים, רקדנים נלהבים ומאות בני משפחה נלהבים ונרגשים.

צילום חברת "קאזום"-ערן
87א67

42323

8vsqp9iv

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך