התפתחות דרמטית בחקירת נסיון החיסול באשדוד

התפתחות דרמטית בחקירת נסיון החיסול אשר אירע בשבוע שעבר בחנות דגים בעיר. לדברי גורם בכיר במשטרה המשטרה יודעת את זהות היורה וכרגע נעשים מאמצים לאתרו

התפתחות דרמטית בחקירת נסיון החיסול באשדוד בשבוע שעבר.

כזכור ביום חמישי האחרון הגיח רוכב אופנוע חבוש קסדה וקפוצו'ן שחור לחנות דגים באזור התעשיה בעיר, וירה פעמיים לעבר מ"א מאשדוד צעיר בשנות ה20 לחייו בנסיון לחסלו כחלק מסגירת חשבונות בין כנופיות בעיר, מ"א נפצע קשה ואחד העובדים במקום נפצע באורח קל כאשר ניסה להניס את היורה.

המשטרה אשר פתחה בחקירה מהירה מצאה בזירת האירוע מספר ממצאים חשובים אשר מסייעים לה רבות במצוד אחר החשוד.

הבוקר (שלישי) חשף גורם בכיר במשטרה כי המשטרה יודעת "כמעט בוודאות" לדבריו מי היורה וכרגע נעשים מאמצים כבירים למוצאו ולהביאו לדין.

חקירה מהירה זו של המשטרה מגיעה בעקבות הזעזוע הרב בו נתקפו תושבי אשדוד לאחר נסיון החיסול אשר אירע במרכז עסקים שוקק באמצע היום, כאשר רק בנס לא נגרם אסון רב לחפים מפשע. עזות זו של היורה הביאו את המשטרה להטיל את כל כובד משקלה על החקירה כדי שדבר כזה לא ישנה שוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך