טיפאני ג'קסון הצטרפה למכבי "בן" בנות אשדוד

השחקנית הבכירה חזרה לאחר עונת פרישה. מי שלא חזרה לאימונים היא טיה פרסלי ולא ברור אם תמשיך העונה. הקבוצה צירפה ספונסר את מני א.א. אורתופדיה. העונה אמורה להפתח ב-28 בחודש, אבל מנהלת הליגה תפנה לבג"צ בנוגע להקצבה.
ג'קסון. חזרה.

מכבי "בן" בנות אשדוד מתכוננת לעונה הבאה שתפתח ב-28.10. המטרה ללכת על כל התארים. מי שיכולה מאוד לעזור לקבוצה להשיג את המטרות היא טיפאני ג'קסון שהצטרפה לאימונים לקראת העונה.

ג'קסון שהייתה ה-MVP של הליגה לםני שתי עונות, חזרה לאחר עונת פרישה. היא הייתה עוזרת מאמנת בליגת המכללות לנשים בכדורסל בארה"ב. אבל כשהגיעה ההצעה מאשדוד לחזור לשחק, ג'קסון בת ה-34, לא חשבה יותר מידי, וחזרה.

הקבוצה צירפה ספונסר חדש את מני. א.א. אורתופדיה. הוא יעניק לקבוצה שירותים מקצועיים בתחום שלו, ובתמורה ייקבל פרסום של הקבוצה במשחקיה.

מכבי "בן" בנות אשדוד באימונים.

לגבי הליגה עצמה עוד לא ברור אם תתחיל במועד. מנהלת הליגה הודיעה כי היא תגיש בג"צ בנושא ההקצבה הפחותה לכדורסל הנשים מול הגברים. אח"כ יכולות להיות התפתחויות נוספות. בעבר הליגה גם הושבתה מאותה הסיבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך