400 משתתפים בטריאתלון אשדוד 2019

 הטריאתלון התקיים בחוף הריוויירה הדרומי של העיר וכלל את שדרות משה דיין עד כיכר המפרשיות (סלוניקי). כ-400 משתתפים הגיעו מכל פינה פינה בארץ לקחת חלק באירוע, החל מנוער ועד לגילאי העשור השביעי.
צילומים: דוד קקון.

טריאתלון אשדוד 2019 המהווה שיתוף פעולה בין איגוד הטריאתלון הישראלי ורשות הספורט העירונית, נערך הבוקר שישי בהשתתפות כ-400 ספורטאים מאשדוד ומכל הארץ.

מסיימים את מסלול הריצה.

הטריאתלון התקיים בחוף הריוויירה הדרומי של העיר וכלל את שדרות משה דיין עד כיכר המפרשיות (סלוניקי).  אשדוד היא אחת הערים הנוחות והמתאימות ביותר לסוג כזה של תחרות. הוא מכיל את כל היתרונות בין היתר שדרה רחבה דו כיוונית עם קירבה ממשית לים המתאימה למקצה הריצה והרכיבה כמו כפפה.

זה כולל גם רכיבה.

כ-400 משתתפים הגיעו מכל פינה פינה בארץ לקחת חלק באירוע, החל מנוער ועד לגילאי העשור השביעי. ההזנקה לטריאתלון היתה עם אור ראשון לאחר סידורי המצופים במים בשעה 06:45 המסלולים חולקו לכמה וכמה קטגוריות וכל קטגוריה הוזנקה במרווחים של 10 דקות האחת מהשנייה.מראות מיוחדים שניתן היה לראות היו הספורטאים והספורטאיות עם מוגבלות שנטלו חלק.

יורם אסרף מנכ"ל רשות הספורט מוציא את תחרות לדרך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך