פה זה לא אירופה. ניצחון שלישי ברציפות לאלופה מאשדוד.

ניצחון שלישי בשלושה משחקי ליגה להפועל אשדוד אלופת המדינה בכדוריד, הפעם על באר שבע 20:23, במשחק לא פשוט. אשדוד הודחה מאירופה, אבל עדיין טובה לליגה שלנו. ב-1.11 לאחר פגרת הנבחרת תצא אשדוד למשחק קשה בחוץ מול הפועל ראשל"צ.
בן גוזי כובש. (צילום: משה דהן)

אחרי ההדחה מגביע אירופה, חזרה אלופת המדינה בכדוריד הפועל אשדוד לליגה עם ניצחון. אשדוד גברה בבית 20:23, במשחק לא קל מבחינתה, על מכבי באר שבע ויש לה מאזן מושלם, שלושה משחקים ושלושה ניצחונות. משחק הליגה הבא יהיה בחוץ ב-1.11 לאחר פגרת הנבחרת מול הפועל ראשל"צ וזה יהיה סיפור אחר.

השליטה ברוב דקות המחצית הראשונה הייתה שייכת דווקא לבאר שבע שאף הובילה ביתרון של שלושה שערים. אבל האלופה מאשדוד חזרה לעצמה ועד למחצית היתרון עבר אליה 9:10, הרבה בזכות 46 אחוזי הצלה של טומיסלב סטויקוביץ.

המחצית השנייה נפתחה הרבה יותר טוב מבחינת אשדוד לאחר ריצה של 0:4. אבל באר שבע לא וויתרה ולאחר 50 דקות חזרה לשיוויון של 18:18. מי שעשה את ההבדל בעשר הדקות האחרונות היה השוער הצעיר של האלופה, אורון ברגיל עם עצירות מצוינות שעצרו את ההתקפה של באר שבע ואיפשרו לשחקני אשדוד להשיג את הניצחון המיוחל 20:23.

הבקיעו לאשדוד: גאבור לאנגהנס וטל הרשקוביץ עם 5 שערים כ״א, עמרי קושמרו וניבו לוי עם 3 שערים כ"א, יוסי ביטרמן ויובל כץ עם 2 שערים כ״א, אסף בן גוזי, ישראל ביטרמן ושי הרשקוביץ עם שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך