ככה לא פותחים עונה

ככה לא רצו לפתוח באשדוד את עונת הכדורסל. ידעו שיש משחק קשה בחולון, אבל לא האמינו שזה ייגמר בסיוט לפתיחת העונה עם 106:83 לחולון. זה רק משחק ראשון העונה, אבל יש עוד הרבה מה לתקן. הרבה מאוד. בעיקר בלט חסרונו של מנהיג. ליאור אליהו חייב להכינס לתפקיד הזה ומהר!
אולי התמונה של המשחק. אוחיון מחולון חוגג, אליהו מאשדוד מוריד את הראש. (צילומים: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

בראד גרינברג מאמן קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד, אמר לפני המשחק כי הוא רוצה לראות את הקבוצה שלו במשחק רשמי ראשון בליגת העל. במכבי אשדוד לא ידעו איזה קבוצה יש להם. חיכו למחזור הראשון מול חולון. בשישי מולה הם גילו שהמילה קבוצה קצת גדולה עליהם. אשדוד ברבע שלישי גרוע, גמרה את המשחק שלה מבחינתה. באשדוד בונים על המנהיגות של ליאור אליהו. את זה לא ראינו במשחק הזה. אין ספק שחסר מנהיג לקבוצה. אומנם זה מחזור ראשון בלבד ויש עוד הרבה זמן, אבל כמו שזה נראה יש גם הרבה עבודה לעשות. ככה לא רצו לפתוח עונה. לא בסיוט עם 86:103 לחולון! ככה לא פותחים עונה.

לה דונטיי הנטון העלה את אשדוד על הלוח מהקו ושמחון בסל נוסף קבע 2:6. דגלאס הלוהט צלף עוד שלשה, וויליאמס בשני סלים רצופים קבע 15:18 למארחת. אשדדו חזרה, אבל הרוש שבר שוויון בשלשה, 20:23 לחולון אחרי 10 דקות.  אליהו קלע סל בכורה במדי אשדוד שלשות של שמחון פתחו וסגרו ריצת 0:10, דיקרסון ניסה להחזיר את האורחים לעניינים בקליעות עונשין אבל שני אסיסטים נהדרים של תומפסון לדאנקים של וויליאמס שלחו את גרינברג לפסק זמן, 26:39. זה נראה לא טוב. אבל  דיקרסון אסף עוד 2 בדאנק מריבאונד התקפה ואליהו הוסיף גויאבה אופיינית, 43:38 ופרואינד עם הבאזר הוריד ל-45:40 בהפסקה. למרות שנראה היה שהרבע הזה בורח מאשדוד הוא נגמר רק 5 הפרש והשאיר סיכוי למחצית השנייה.

ווילאמס מחולון עובר את דיקרסון מאשדוד. (צילום: עודד קרני).

אבל המחצית השנייה נפתחה גרוע מבחינת אשדוד. אשדוד קלעה 2 נקודות ב-4 מהפתיחה! והלוח הראה 42:62 לחולון! שמצידה קלעה 15 נקודות!!!! באותו פרק זמן- וזה כבר 20 נקודות הפרש ובשיא כבר 24! אם עד למחצית הראשונה חשבנו שאשדוד עוד בתמונה, ברבע השלישי היא לא נשארה אפילו ב"פריים" אחד. חולון קלעה סלים בלי הגנה של אשדוד שלא ירדה בכלל לאחר התקפה. באחד הסלים 3 שחקנים של חולון זרקו ריבאונד אחד אחיר השני עד שקלעו, בשטח לא נראתה שחקן אחד של אשדוד. מכבי אשדוד עוד צימקה בסדרת שלשות. זה נגמר 75:58 לחולון.

דגלאס. שלוש שלשות ברבע הראשון (צילום: עודד קרני).

האין הגנה של אשדוד המשיכה גם בפתיחת הרבע האחרון ולאחר 3 דקות זה כבר היה שוב 21 הפרש. 63:84 לחולון. זה יה רבע בכדי לסיים את הסיוט רק לא יותר מזה. אשדוד 83 חולון 106!. יאללה יש עבודה לעשות.הרבה עבודה.

מכבי אשדוד: ג'ונסון 17 (3-9 לשלוש, 4-10 לשתיים, 6 אסיסטים, 4 איבודים), דגלאס (4-7 לשלוש) ופרואינד (5-8 מהשדה), בן משה (2-3 לשלוש) ואליהו (4-10 מהשדה) 10 כ"א, הנטון 9 (2-7 מהשדה, 6 ריבאונדים), עבו ודיקרסון (2-6 מהקו, 10 ריבאונדים) 8 כ"א. כן שותפו: לוינסון וברנדוויין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך