שני אחים יילדו אישה בביתה באשדוד

צוות האחים ממד"א, החובש הבכיר מוטי וובר וחובש רפואת החירום דודי וובר, שיתפו פעולה ויילדו אישה בביתה. לאישה נולדה בת. לאם ולתינוקת שלום והן פונו לבית החולים אסותא באשדוד.מסתבר שיש גם אח שלישי שהוא חובש במד"א.
מצד ימין מוטי מצד שמאל דודי וובר באמצע האח משה.

שני אחים שהם גם חובשים במד"א, עברו חוויה מיוחדת יחד.

האחים מוטי ודודי וובר, היו יחד במשמרת לילה באשדוד. הם קיבלו קריאה להגיע לבית בעיר ושם גילו אישה הכורעת ללדת. בעבודה משותפת הם יילדו את האישה בהצלחה ונולדה לה בת. אגב לדודי נולדה השבוע בת בעצמו.

אבל זה לא הכל. מסתבר כי לשניים יש אח שלישי שגם הוא ממד"א משה, שבמקרה הזה לא היה במשמרת עם אחיו. אבל לא פעם האחים נמצאים במשמרות מעורבות. הפעם זה נגמר בלידה…

ממד"א נמסר: "בשעה 3:39 התקבלה קריאה במוקד מד"א לכיש על יולדת שכורעת ללדת בביתה באשדוד, למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש ואמבולנס של מד"א ,הצוות החובש הבכיר מוטי וובר וחובש רפואת החירום דודי וובר, שהגיעו למקום מצאו את הגברת שהיא עם צירים מתקדמים והחלו ליילד את הגברת נולדה בת בשעה טובה. לאם ולתינוקת שלום והן פונו לבית החולים אסותא באשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך