מכבי אשדוד ביורוליג מול ריאל מדריד

למי שהגיע למלון של מכבי ת"א לקראת משחקה מול ריאל מדריד ביורוליג חיכתה הפתעה. הסמל שהכינו הספרדים למכבי ת"א....היה של מכבי אשדוד.

בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד חולמים  להגיע לפלייאוף, אולי לפיינל פור ומשם אולי פעם מי יודעבעתיד לאירופה. על יורוליג לא חולמים שם בכלל. אבל חלומות יכולים להתגשם מהר מאוד כפי שלמדו בקבוצה. מסתבר שמכבי אשדוד כבר הגיעו ליורוליג, ואפילו בלי לעשות שום דבר עבור זה, או להגיע להישג כלשהו.

מכבי ת"א הנציגה של ישראל ביורוליג, הגיעה למדריד בחמישי למשחק מול ריאל מדריד הגדולה במסגרת המחזור השני ביורוליג. היא לקחה גם מלון טוב לשחקנים שלה לפני המשחק.  כשהגיעו למלון שמרו להם המארחים את המקומות המיוחדים עבורם ואפילו הניחו פתקים המעידים על כך שהמקומות שמורים למכבי ת"א…אבל כשהם הגיעו קרוב יותר הם גילו כי על הפתקים היה….נכון, הסמל של מכבי אשדוד.

אז בינתיים מכבי אשדוד לא הגיעה לאירופה, בוודאי לא ליורוליג, לא ברור אם ומתי תעשה זאת, אבל בהיסטוריה שלה כבר רשום לה שהסמל שלה הופיע במשחק מול ריאל מדריד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך