גמ"ח "חסדי מאור מאיר" הגיע לעטוף באהבה את חיילי עוטף עזה

גמ"ח "חסדי מאור מאיר", על שם מאור מאיר בן שמעון ז"ל, יצא לשמח את החיילים בעוטף עזה לקראת ראש השנה. אנשי הגמ"ח שלוו באנשי מתי"א ותלמידים מתנדבים ממקיף ד', חילקו גם מזון וגם ספרי תהילים לחיילים, ששמחו לקבל את המתנה המפתיעה

בשבוע שעבר יצא צוות גמ"ח "חסדי מאור מאיר", בניהולו של שמעון בן שמעון, לסיור בבסיסי צה"ל שבעוטף עזה, כדי לשמח את חיילי צה"ל לקראת השנה החדשה. צוות הגמ"ח, שכלל את חברי מתי"א ותלמידי מקיף ד', הכין מבעוד מועד עשרות אריזות של כריכים וכן עשרות אריזות של ספרי תהילים מהודרים עם הקדשה על שם מאור מאיר בן שמעון ז"ל, שנפטר בגיל 16 בתאונת דרכים שלאחריה התגלה כמה הוא תרם בסתר מזמנו ומכספו. משפחתו שגילתה את מעשיו של בנם, החליטה להמשיך בדרכו ומאז היא עוסקת רק בעזרה לאחרים בעיר, ולא רק בעיר.

האבא שמעון בן שמעון סיפר על מה שהיה: "לאחר שצוות הגמ"ח סיים את האריזות וההפתעות לחיילים, יצאנו לכיוון עוטף עזה. התרגשות רבה ותחושות מעורבות ניכרו בקרב כל חברי הצוות לקראת המפגש עם החיילים, שעושים לילות כימים למען ביטחון תושבי המדינה והעוטף. במהלך הנסיעה עצרנו בתחנות האוטובוס שנקרו בדרכנו וחלקנו לחיילים המופתעים שקית מלאה בכל טוב מהמארזים שהכנו".

שמעון בן שמעון המשיך לתאר את מה שקרה: "המשכנו בנסיעה ואז הגענו לאחד מבסיסי צה"ל שבקרבת עוטף עזה. בתאום עם אחד המפקדים התבקשנו להגיע לאחד משטחי הכינוס, ושם חיכה לנו גדוד שלם של חיילים ששמחו והתרגשו לקראת בואנו. הצוות התחיל בחלוקת מארזי הכריכים וספרי תהילים לכל החיילים שנכחו. הכמות הייתה כל כך גדולה ומרשימה, כך שהיה אפשר לשמור ולחלק גם לחיילים שהיו בתעסוקה מבצעית באותו זמן, וכן לחלק לבסיסים הנוספים שהיו באזור".

במהלך המפגש הספיקו לשמוע החיילים רקע קצר על גמ"ח "חסדי מאור מאיר" ומפעליו הרבים והשונים, שקם לזכרו ולהנצחתו של מאור מאיר ז"ל, שבחייו הקצרים שימח את הבריות וזהו למעשה המשך ישיר למעשיו וחסדיו בראשותו ובניהולו של האבא שמעון בן שמעון, בסיוע ובתמיכתם של בני המשפחה, חברים ואנשים טובים שתורמים להמשך קיומו של מפעל חשוב זה.

לקראת סיום המפגש המרגש ניגשו אל חברי הצוות כל החיילים והודו מקרב לב ואמרו שזו המתנה הכי טובה שיכלו לקבל לקראת השנה החדשה.

שמעון בן שמעון מסכם: "בהזדמנות זו משפחת בן שמעון רוצה להודות לצוות מתי"א ולתלמידי מקיף ד', שבזכותם הצלחנו להרים את הסיור ששימח את החיילים בעוטף עזה, ולכל מי שתורם ומסייע לגמ"ח במהלך השנה. תבורכו מפי עליון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך