שריפה בסמוך למלון ליאונרדו. לכודים חולצו מהקומה החמישית

מוקד האש הוא מחוץ למלון בסמוך למסעדה שגרם לכמות של עשן לחדור למבנה. מפקד המשמרת החל בחילוץ לכודים מהקומות העליונות לא ידוע כרגע על נפגעים .
כבאית ליד מלון ליאונרדו. (צילום: מאיר זרביב)

צוותי כבוי מתחנת אשדוד הגיעו לקראיה לפיה עשן כבד יוצא ממסעדת טירמסו במלון ליאונרדו. בהגיעם למקום לוחמי האש הבחינו בעשן שיוצא מחלונות הקומה השניה והשלישית של המלון

הלוחמים החלו בפעלות פריצה וחדירה למבנה חלוקה לגזרות וסריקה בכל המבנה .לאחר סריקה נמצאו לכודים בקומה חמישית ובוצע פינוי של אורחי המלון לרחבת החניה .

יש לציין כי מוקד האש הוא מחוץ למבנה בסמוך למסעדה שגרם לכמות של עשן לחדור למבנה וכתוצאה מכך מערכת המתזים החלה לפעול. מפקד המשמרת החל בחילוץ לכודים מהקומות העליונות לא ידוע כרגע על נפגעים .

הצוותים שיחררו עשן ומבצעים סריקה לחיפוש לכודים. כמו כן אנשי אבטחת המלון ביצעו בדיקה מול כוחות הכיבוי לגבי מספר האורחים שיצאו. מדוברות כבאות והצלה תחנה אזורית אשדוד נמסר על שליטה מלאה שהושגה באירוע ללא נפגעים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך