מ.ס אשדוד אפס ה-VAR שתיים

שתי החלטות VAR, קבעו את תוצאת משחק החוץ של מ.ס אשדוד מול קרית-שמונה. השופט איתן שמואלביץ' שינה שתי החלטות, בגלל צפייה ב-VAR. הוא הרחיק בדקה ה-12 את גיל כהן לאחר שקיבל רק צהוב בתחילה, ופסל שער שאישר לאשדוד, בטענת בנבדל לאחר שדין דוד צימק במחצית הראשונה. גל שיש מקרית-שמונה הורחק בדקה ה-59, בן שמעון הורחק בדקה ה-87 הפסד ראשון העונה לאשדוד.
הסיפור של המשחק. השופט שמואלביץ' בעוד ביקור אצל "שופט" המשחק. (צילומים: טל אקוקה)

שנכנס ה-VAR לשימוש כולם לא ידעו עד כמה הוא ישנה את המשחק. היום כבר יודעים שהוא השחקן ה-12. במשחק של אשדוד מול קרית-שמונה, בקרית שמונה, היה זה ה-VAR שקבע את תוצאת המשחק. שתי החלטות של השופט איתן שמואלביץ', שונו לגמרי בגלל צפייה שלו ב-VAR, גמרו את המשחק לאשדוד, קבעו הפסד ראשון העונה לאשדוד וניצחון ראשון למסאי דגו וקרית-שמונה. שמואלביץ' הרחיק את גיל כהן המגן בפתיחה לאחר שכבר הסתפק בצהוב ופסל שער מצמק לדין דוד עוד במחצית הראשונה, לאחר שכבר אושר. באשדוד באו בטענות ובצדק…אבל את זה לא יזכרו. יזכרו שלאשדוד היה אפס ול-VAR שתיים.

כבר בדקה ה-12 השתבש המשחק של אשדוד. גיל כהן הכשיל את שרידן מקרית-שמונה על סף הרחבה לאחר איבוד כדור שלו. השופט איתן שמואלביץ' שלף צהוב. אבל אז הוא החליט ללכת ל-VAR , להחליף את הצהוב לכהן באדום! ואת אשדוד להשאיר בשחקן פחות. רגע זה נהיה קשה יותר. את הכדור החופשי לאחר העבירה של גיל כהן הפכה קרית-שמונה לשער של דיניז בנגיחה. שחקן פחות ושער אחד פחות בדקה כזו  מוקדמת. ההתחלה הכי גרועה שאפשר היה לצפות.

גיל כהן מורחק. החלטה של ה-VAR

בדקה ה-21 זה כבר היה כפול. קרית-שמונה ניצלה את היתרון המספרי. מוחמד שכר שלח כדור רוחב והחלוץ של קרית-שמונה, ג'יימס אדניי היה בלתי מכוסה ומקרוב כבש את השער אולי הקל ביותר שלו. 0:2.

רגע רגע. 4 דקות לאחר השער של קרית-שמונה, דין דוד החזיר את את אשדוד וכבש. אבל השופט שמואליץ' שוב חזר ל-VAR ו..שוב פסק נגד אשדוד ופסל את השער המצמק בטענת נבדל. אשדוד שלטה במשחק ברגעים הללו, למרות שהייתה ב-10 שחקנים, והמשיכה לנסות לחזור עם שער וקרית-שמונה מצידה לנסות "לעקוץ" במתפרצות. בסוף 45 הדקות מ.ס אשדוד ירדה בפיגור שקשה לחזור ממנו במחצית.

דוד חוגג מוקדם מייד. עוד החלטה של ה-VAR. גם השער הזה נפסל.

אשדוד עלתה למחצית השנייה, בכדי להשוות. 3 דקות במחצית ודין דוד חיכה קצת יותר מידי והחמיץ הזדמנות טובה לצמק. שגיב יחזקאל גם הוא לא קיבל החלטה נכונה (58) ועוד הזדמנות עברה לה. קרית-שמונה שיחקה אחורה למרות שהובילה 0:2 ושחקן יותר. מבחינתה התוצאה הזו הייתה לה מצויינת.

בדקה ה-59 גל שיש מקרית-שמונה נכנס בדין דוד בצורה גסה. עבירה מסוכנת שצריכה הייתה להיגמר בכרטיס אדום. גם הפעם השופט הלך ל-VAR והחליט להשוות את התוצאה…בשחקנים – עשרה לכל קבוצה. רגע הוא הלך ל-VAR שוב והפעם….נשאר בהחלטה ולא ביטל את האדום. זה לקח לפחות 8 דקות עד שהחליט.

אוואני היה כשיר ל-90 דקות למרות שפונה לבית חולים באימון אתמול.

שלומי אזולאי נכנס כמחליף וכבר השאיר בכדור הראשון את בנצי מושל באחד על אחד (68). הוא היה חסר ללא ספק על המגרש. קרית-שמונה בכלל לא הייתה במשחק, אבל גם אשדוד לא הצליחה לחזור עם שער שיתן תקווה. 3 דקות לסיום בן שימול שנכנס כמחליף קיבל צהוב שני והשאיר את קרית-שמונה ב-9 שחקנים. אשדוד לחצה כמעט בכל תוספת הזמן של 7 דקות שקיפחה אותה ללא ספק (רק על ה-VAR בוזבזו 78 דקות. איפה החילופים והפציעה של גל שיש?). אבל זה נגמר בהפסד ראשון לאשדוד וניצחון ראשון העונה של קרית  VAR שמונה.

 

מ.ס אשדוד: משפתי, מושל, אוואני, ברדע, גיל כהן, אווסו, גורדנה, אבו עקל (אזולאי, 68), בריהון , דוד (סילבסטר 74), גוזלן (יחזקאל, 38).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך