טימותי אוואני התמוטט באימון מ.ס אשדוד אבל יהיה כשיר למשחק

הבלם התמוטט באימון המסכם לפני משחק החוץ בקרית-שמונה, מחר (20.00). אוואני קיבל טיפול ופונה לבית החולים לאחר טיפול ובדיקות התברר שהוא כשיר. המאמן רוני אוואט אמר לקראת המשחק: "״זה משחק שיש לו משמעות מאוד מאוד גדולה".
אוואני.

באימון המסכם היום, ראשון, של מ.ס אשדוד לקראת משחק הליגה מול עירוני קריית שמונה מחר בחוץ (20.00), הבלם מאוגנדה טימותי אוואני, התמוטט ולאחר מספר דקות קם על רגליו ופונה לבית החולים.

. כ-10 דקות לאחר פתיחת האימון, הבלם  צנח על הדשא מסיבה לא ברורה ונזקק לטיפול של צוותי איחוד והצלה ושל מגן דוד אדום שהגיעו  רכובים על קטנועים לאצטדיון הי”א. לאחר מספר דקות הבלם קם על רגליו ופונה  לבית החולים אסותא באשדוד. אגב זה המקרה השני השבוע של אשדוד. בשישי מאמן השוערים איתי זילפה התמוטט לאחר שכדור פגע בראשו בעת שהוציא כדורים מהרשת, במהלך אימון בעיטות של הקבוצה.

הוא פונה לבית החולים אבל לאחר סדרת בדיקות וטיפולים התברר כי הוא יהיה כשיר למשחק. האבחנה על פי אנשי הרפואה היא שריר שנתפס. על פי האבחנה מדובר בשריר שנתפס בין צלעות 5-6 באזור קדמי קרוב לאזור בו נמצא הלב.

מהמועדון נמסר: "במהלך האימון הערב שחקן הקבוצה טימוטי אוואני חש שלא בטוב. צוות מד״א שהגיע למקום ערך בדיקות ראשוניות ופינה אותו באמבולנס לבית החולים ׳אסותא׳ בליווי מנהל הקבוצה.לאחר שעבר סדרת בדיקות בבית החולים שוחרר השחקן לביתו,לפי חוות דעת הרופאים אין מניעה מהשחקן לחזור לפעילות סדירה והוא צפוי להיות בסגל כבר מחר במשחק הקבוצה מול קרית שמונה".

לקראת המשחק נערכה לפני כן מסיבת עיתונאים לקאת המשחק מול קרית שמונה, בה נטלו חלק המהמאן רוני אוואט והחלוץ דין דוד. אוואט אמר: ״זה משחק שיש לו משמעות מאוד מאוד גדולה. דיברנו בתחילת העונה שאנחנו רוצים להיות במקום אחר ואני חושב שהמשחק הזה הוא משחק על שש נקודות שאם נדע לנצח אותו זה יכול לשים אותנו במקום אחר לגמרי להרבה זמן מבחינת העונה ולכן אין ספק שזה משחק עם משמעות מאוד גדולה עבורינו. יחד עם זאת קרית שמונה היא קבוצה טובה ונכון שהתוצאות שלהם כרגע לא הכי טובות אבל אצלם בבית לא פשוט לשחק וצפוי לנו משחק מאוד קשה״.

 החלוץ דין דוד: "אנחנו עובדים קשה באימונים ומנסים לעלות למשחק כדי לנצח כל קבוצה, אנחנו באים לכל מגרש ומנסים לשחק טוב כמה שאפשר. אני מקווה מאוד להביא העונה את המספרים כי עבדתי קשה לאורך הדרך בשביל זה. אני עושה כל מה שאני יכול כדי להביא את הדברים שאני עובד עליהם באימונים גם למגרש״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך