הסיפור המרגש על מוכרת הפרחים מרוגוזין שברובע א'

פוסט מרגש שכתבה תושבת העיר, מספר על מכרת פרחים מבוגרת שבעלה נפטר זה מכבר והיא מוכרת לפרנסתה פרחים מצמר שהיא סרגה. בעלת הפוסט הוסיפה: "היא לא מבקשת תרומה היא מתעקשת למכור פרח או צמיד בתמורה, גם אם תתנו לה סכום נכבד היא תתבייש ותתעקש שזה יותר מידיי ...".

א' תושבת העיר אשדוד לא יכולה הייתה להתעלם מאירוע שעברה, אירוע מרגש והחליטה לכתוב עליו פוסט:

א' כתה בפוסט: "חברותיי מאשדוד אם יוצא לכן לעבור ברוגוזין ליד קפה לה בריוש חפשו בבקשה אישה מבוגרת שמוכרת פרחים שהיא סורגת בעצמה בכל סכום אפילו תמורת שקל או שתיים.בעלה נפטר והיא מחפשת דרך להתקיים. היא לא מבקשת תרומה היא מתעקשת למכור פרח או צמיד בתמורה, גם אם תתנו לה סכום נכבד היא תתבייש ותתעקש שזה יותר מידיי …האמת היא ריגשה אותי וקרעה לי את הלב אז אם אתן באיזור חפשו אותה קנו צמיד או פרח תשמחו אותה ותעזרו לה להתפרנס בכבוד. האמת הברכות שלה לבד שוות את הכל …"

הפוסט שלה  ריגש רבים ובעיקר רבות מבנות העיר ועל פי התגובות היו כאלה אשר חיפשו אותה על מנת לרכוש ממנה פרח. אחת התושבות כתבה בתגובה: "אני גם נתקלתי בה וקיבלתי פרח היא נמצאת מלא ברוגזין". אחרת כתבה: "אלך גם לקנות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך