פסטיבל אושפיזין מוזיקלי ה-5 – חול המועד סוכות באשדוד

פסטיבל אושפיזין מוזיקלי יתקיים, זו השנה החמישית, בחול המועד סוכות, 15-19 באוקטובר 2019 באשדוד
יובל יוסי קרדיט רון קדמי, ליהיא לפיד

עמיר בניון מארח את ארקדי דוכין ומיכה שטרית
עמיר בניון, זמר-יוצר, מוזיקאי, פזמונאי ומלחין ישראלי – מציין 20 שנות יצירה. בניון חוזר לזיכרונות דרך הקלאסיקות והשירים שהשאירו חותם. במופע יארח בניון את היוצרים המוערכים ארקדי דוכין ומיכה שטרית. בין שיריו: "רק את", "כשאת עצובה", "מורה לחיים", "געגוע", "אולי הפעם", "יש לי חלום".
מתי: יום חמישי ,17 באוקטובר, 21:00
איפה: המשכן לאמנויות הבמה אשדוד.

יובל שר יוסי – יובל בנאי מבצע ממיטב הקלאסיקות של אביו, יוסי בנאי
למעלה מעשור ללכתו, יוסי בנאי עודנו נחשב לגדול אמני הבמה שהיו בארץ. זמר, שחקן קולנוע ותיאטרון, פזמונאי, כותב, בדרן, קריין ובמאי תיאטרון, חתן פרס ישראל ופרס התיאטרון. כעת, בנו, יובל בנאי, מי שפרץ דרך חדשה במוזיקה המקומית עם להקתו משינה, מעלה לראשונה ערב המוקדש לשירים של אביו. הפקה עכשווית שמכבדת ומוקירה את העבר, אך מביטה אל העתיד, עיבודים חדשים לתחנות מרכזיות ואלמותיות בפולקלור הישראלי מ"אני וסימון ומואיז הקטן", ל"תרנגול כפרות", "שיכור ולא מיין" ו"אהבה בת עשרים". ממתי כספי ליוני רכטר, מניסים אלוני לנעמי שמר ונתן אלתרמן, דרך ז'ורז' ברסאנס, ז'אק ברל, ז'ורז' מוסטקי, מיכה שטרית ומשינה.

מתי: יום שלישי, 15 באוקטובר, 21:00
איפה: המשכן לאמנויות הבמה אשדוד.

קרדיט עידו לביא

 

סופי והבלאדים
המופע "סופי והבלאדים" משלב ארסנל של שפות ותרבויות ומתבסס על הקשר בין העברית העתיקה, המודרנית והערבית שמקורן בלב התרבות הישראלית. ההופעה הרב שפתית מציגה פרשנות חדשנית למזמורים אותם שרו בעם ישראל עוד מתקופת בית המקדש, וכן יצירות קוליות ואינסטרומנטליות מאמצע המאה ה-20 של מלחינים ערבים. כל אחת מהתרבויות בו נוגע המופע, יצרה מוזיקה על פי האידיאלים האסתטיים שלה, ובכל זאת, לתרבויות אלו השפעה לא מועטה האחת על האחרת בהתהוות המוזיקה המקומית.

מתי: יום שלישי, 15 באוקטובר, 20:00
איפה: אודיטוריום מונארט

דלתות PUERTAS
הרכב הפלמנקו רמנגאר במופע בכורה חדש. אורחים: הזמרת הספרדיה Encarna Anillo והגיטריסט הספרדי Andres Hernandrs רמנגאר מזמינה את הקהל להצטרף לחוויית פלמנקו אנרגטית במיוחד, בה נבחנת השאלה: "האם יש לנו שליטה על האושר שלנו?"ללהקת רמנגאר מצטרפים 2 אמנים אורחים: נגן הבס ערן הורביץ וגדול נגני כלי הנשיפה המובילים בישראל – יוני דרור.
על הבמה 14 אמנים: רקדנים, זמרים, גיטריסטים וכלי הקשה.
מתי: יום שלישי, 15 באוקטובר, 20:30
איפה: בית יד לבנים

רמי דנוך ולהקת צלילי העוד
להקת צלילי העוד והסולן רמי דנוך חוגגים 45 שנות זמר ומעלים לבמה מופע מלהיב של כל הלהיטים הגדולים משנות הפריחה של 'מוזיקת הקאסטות': "חנהל'ה התבלבלה", "אני הוא גדליה", "חסידה צחורה" ועוד רבים וטובים.
מתי: יום רביעי, 16 באוקטובר, 20:00
איפה: אודיטוריום מונארט

רמי דנוך וצלילי העוד – חנה'לה התבלבלה


ירדנה ארזי מארחת את אילנית

ירדנה ארזי יוצאת לסיבוב הופעות בו היא חוזרת ללהיטיה הגדולים מכל השנים ומארחת את אילנית: "אתה לי ארץ", "שהשמש תעבור עלי", "דרישת שלום", "עוד נגיע הביתה", "מה נתת לי", "היא רוקדת", "בן אדם", "עגילי דמאר", "הכינור הנאמן", "יש ונדמה", "מוזיקה נשארת"
מתי: יום רביעי, 16 באוקטובר, 21:00
איפה: המשכן לאמנויות הבמה אשדוד

ירדנה ארזי – שהשמש תעבור עלי:

אובלדינו – דרך הבלקן – הגדוד העיוורי שר לאדינו
ערב של קוקטיילים מוזיקליים מפתיעים: לאדינו וביטלס, לאדינו ויידיש, לאדינו וביאליק ועוד. קלאסיקות אהובות לצד שירים חדשים ומרעננים: "מדייו דה לה נוצ'ה", "נינה" ועוד. את השירים יתבלו סיפורים מרגשים ואנקדוטות משעשעות בהגשתה של מרגלית טובי, שינקה את תרבות הלאדינו מבית אמא. למופע מצטרפת באופן מיוחד הזמרת חני ליבנה, שיחד עם גילה חסיד ייקחו את הקהל למסע מוזיקלי של שירים מארצות הבלקן.
להקת הגדוד העיוורי: הלהקה קמה מתוך חברות אמיצה ורבת שנים בין שני אמנים רואים ושלושה אמנים עיוורים, שהולידה את המופע: "כטוב בעיניהם" ובעקבותיו את "הגדוד העיוורי שר לאדינו" – ערב מרגש וסוחף על טהרת הלאדינו.

מתי: יום רביעי, 16 באוקטובר, 20:30
איפה: בית יד לבנים אשדוד


בחלונות הגבוהים – מסע מוזיקלי בעקבת קלאסיקה ישראלית

בביצוע חדשני והרפתקני של שלושה מוזיקאים רב-תחומיים: קרן הדר – זמרת סופרן, משה זורמן – פסנתר, אקורדיון, טרומבון, אסף רוט – מרימבה, כלי ההקשה, חצוצרה, אקורדיון.
הטריו יוצא למסע מוזיקלי מרתק שבו שירי החלונות הגבוהים הם הבסיס לביצועים וירטואוזים המושפעים ממוזיקה קלאסית, שירי קברט, ג'אז, שאנסונים ועד רוקנרול.
"יחזקאל", "אינך יכולה", "הבובה זהבה", "כל השבוע לך", "האהבה הראשונה" ועוד.

מתי: יום חמישי ,17 באוקטובר, 20:00
איפה: אודיטוריום מונארט

בנמל של פיראוס – אסי יחיאל מארח את אספסיה סטרטיגו (יוון)
על רציפי הנמל בפיראוס ובטברנות שבשכונות העוני שלה, על רקע קשיי החיים של המהגרים שהגיעו אליה, נכתבה מוזיקת רמבטיקו מופלאה. שירים אלמותיים כמו: "נערה מהאי סיירוס", "יום ראשון המעונן", "אומופרמי סלוניקי", שנכתבו בידי מרקוס וואמבאקריס וואסילי ציציאניס, הפכו זה מכבר לקלאסיקות של המוזיקה היוונית, ויקחו אותנו למסע מרגש אל שורשי המוזיקה היוונית האהובה על כולנו.
את המסע יובילו אסי יחיאל, מגדולי הזמר היווני בארץ, והזמרת היוונית אספסיה סטרטיגו (המופיעה עם יורגו דלארס וכריסטו ניקולופולוס)
את המופע מלווה להקה בת 6 נגנים.

מתי: יום חמישי ,17 באוקטובר, 20:30
איפה: בית יד לבנים- אשדוד

מחרוזת יוונית משובחת – אסי יחיאל

מתוק מדבש – מנחה: דן כנר
עיבוד בימתי מוזיקלי לתוכנית הרדיו המיתולוגית "צפיחית בדבש" שכבשה את אוזניהם של אלפי מאזינים אדוקים. דן כנר מנחה ומשתף בסיפורים מאחורי מיטב הלהיטים משנות ה-50 -70 שנצרבו עמוק בתודעה, וסוחף את הקהל למסע בזמן עם שירי הפופ האלמותיים מאיטליה, ספרד, צרפת וארצות הברית.
במופע יבוצעו שירים של מיטב האמנים כגון ניל סדקה, ארבע הגבעות, ג'ימי פונטנה, דין מרטין, פרנס גל ועוד רבים וטובים.

מתי: שבת, 19 באוקטובר, 21:30
איפה: המשכן לאמנויות הבמה אשדוד

 

לילה של כוכבים 2
המופע המרכזי של הפסטיבל שאסור לכם לפספס. הפקת המקור "לילה של כוכבים 2" – חיבור בין האמנים והיוצרים מהדור החדש, בהם: עידן עמדי, חנן בן ארי, עידן חביב, יובל דיין ולירן דנינו עם הזמר האהוב ישי לוי בערב שכולו להיטים ושירים מרגשים מתוך הרפרטואר המוכר.
מתי: יום רביעי, 16 באוקטובר, 20:00
איפה: אמפי אשדוד

בואו להיות האושפיזין שלנו בפסטיבל אושפיזין 2019 .

https://www.ushpizinfestival.co.il/

https://www.mishkan-ashdod.co.il/event.asp?event=4461

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך