אלופת אירופה מחפשת מימון המונים

אלופת אירופה בשנתיים האחרונות בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, 'דולפיני אשדוד', פנתה 'למימון המונים' באינטרנט בכדי לממן את הסכום החסר לה לצאת להגן על התואר באליפות הקרובה באיטליה. אשדוד מנסה לגייס 180 אלף שקלים. למעוניינים ניתן לתרום בקישור המצורף בכתבה.

אלופת אירופה המכהנת בכדוגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, רוצה לשמור על התואר גם באליפות השנה אירופה השנה באיטליה. חסרים לה 180 אלף שקלים והיא עושה הכל, כולל פנייה ל'מימון המונים', באינטרנט, בכדי לגייס את הסכום.

קבוצת 'דולפיני אשדוד', קבוצת הכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, שכבר הצליחה להביא את הכבוד לישראל נאלצת להתמודד עם מימון הנסיעות לתחרויות לבד. לכן הקבוצה יצאה בפרויקט מימון המונים בדיוק בשביל הדבר הזה, להביא כבוד לישראל בפעם השלישית ברציפות ולהביא שוב את תואר אלפות אירופה. למעשה למעט עזרה מעיריית אשדוד אין כמעט עזרה לקבוצה, שמייצגת בכבוד, אולי הגדול ביותר את ישראל והעיר.

מהמועדון נמסר: "לא ייתכן שבגלל שהמדינה תקועה כרגע, הקבוצה היחידה שלנו שמביאה הישגים לא תזכה למימון המגיע לה.
כנסו לקישור עכשיו ותמכו, אסור לנו לפספס את ההזדמנות הזאת. חייבים לנצח. כנסו ושתפו".

 בפרסום במימון המונים נכתב: "לשחק בשביל לנצח "דולפיני אשדוד" היא קבוצת כדורגל אולמות לחרשים וכבדי שמיעה, המחזיקה בתואר אלופת אירופה שנתיים ברציפות. למרות ההישגים הרבים אנחנו לא זוכים להכרה הראויה מהרשויות ומימון לאליפות הקרובה באיטליה. אנו צריכים את הגב והתמיכה שלכם כדי לממן את יציאת המשלחת. בתמיכתכם נוכל להמשיך להביא ניצחונות – על המגרש, ובעיקר על אתגרי היום יום. תמכו עכשיו

  • יעד: ₪180,000
  • גויס עד כה: ₪37,040
  • תאריך גמר הקמפיין: 07.11.2019
    למי שמעוניין לעזור ניתן לעשות זאת בעזרת הקישור המצורף:

http://bit.ly/dolphins_fp

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך