קייצת ומחנה קיץ של הנוער העובד והלומד

קייצת ומחנה :יותר חופש,יותר גדול. קייטנות הקיץ המסורתיות של הנוער העובד והלומד יוצאות לדרך.

הקייצת היא הקייטנה הותיקה של הנוער העובד והלומד. היא נמשכת במהלכן של 13 ימי פעילות והיא מיועדת לבוגרי כיתות ג'-ו'.מדריכי הקייצת הם בני נוער שהדריכו לאורך השנה בתנועה ובוחרים להדריך גם בחופשת הקיץ ובהתנדבות. קייצת – קייטנה של שבועיים וחצי משלבת פעילות כייפית עם פעילות חינוכית וערכית המעניקה לכל חניך מגוון כישורים אישיים וחברתיים. פעילות כל יום מ-8:30-13:00.בתאריכים 5-21/7 הקייצת במקיף ח' ברובע י"ג, כוללת הסעות מבי"ס אחדות ומבי"ס היובל. כולל שעות יציאות – סופרלנד, ספארי ובריכה. פעילות חברתית מגוונת – ספורט, יצירה, איכות הסביבה, גיבוש ועוד. הרשמה עד ה26/6.

מחנה קיץ – שלושה ימים ביער כפר החורש בצפון 23-25/7 במהלך המחנה החניכים יעברו מגוון פעילויות מחנאות, ספורט ויצירה עם מדריכיהם. החניכים ילמדו לבנות בעצמם, יחד עם כל הקבוצה, מחנה קבוצתי מסנדות וחבלים. החניכים ירכשו מיומנות שטח ושדאות, ויפתחו את יכולותיהם האישיות והקבוצתיות מה תכנית הפעילות כוללת? סופרלנד, בריכה, ספארי, ימי פעילות מגוונים , הסעות מרחבי העיר, ארוחת בוקר (לחמניה וטרופית), חולצת תנועה, ועוד המון הפתעות. אופי הפעילות והאתגרים במחנה מותאמים לגילאי החניכים זאת לאור נסיון רב שנים. המחנה הוא לשכבות ד'-ו'. החזרה מהמחנה תהיה לאחר צאת שבת.מה עוד חשוב לדעת?! הקייצת פועלת לפי כל אישורי משרד החינוך והגורמים הנדרשים, בתיאום עם עיריית אשדוד ובתי הספר. מנהל אותה צוות מקצועי עם הכשרה רשמית של משרד החינוך כנדרש, יש מגיש עזרה ראשונה מצויד והכי חשוב- צוות מדריכים מעולה של בוגרי סמינרי הדרכה מנוסים שהדריכו במהלך השנה.

בנוסף לקייצת, מציעים בתנועה לבוגרי כיתות ד'-ו' להצטרף אלינו גם למחנה קיץ אשר מתקיים ביער כפר החורש בתאריכים 23-25/7. המחנה הוא חוויה ייחודית שלא דומה לשום חוויה אחרת שהילדים יכולים לחוות בקיץ. החניך במחנה פוגש את עצמו מחדש במגוון תחומים – האחריות האישית , הבנייה המחנאית, הלינה בשק שינה תחת כיפת השמיים, הטיול, בישולי שדה וא"ש לילה, פעילות קבוצתית ועוד.כל אלה יוצרים לחניך עולם עשיר ומגוון שבמרכזו – החוויה והכשרה למנהיגות, לעצמאות וחברות. חווית המחנה מעניקה יכולות חדשות ומלאות שדרכן החניך מתבגר, יוצר, מדמיין ומגלה על עצמו ועל חבריו דברים חדשים.עלות הקייצת היא 700 ₪ בלבד!עלות המחנה היא 505 ₪ בלבד! (המחיר יעלה ל555 ₪ ב28/6).

ניתן להירשם לקייצת באינטרנט 24 שעות ביממה דרך הכתובת harshama.noal.org.il, לתנועת "הנוער העובד והלומד" מוקד טלפוני מאובטח להרשמה באשראי. מספרו 03-5123100 מתקשרים ומבקשים להירשם ל 'קייצת אשדוד' או ל'מחנה הקיץ אשדוד' עם פרטי האשראי שלכם (המוקד פעיל מ16:00 עד 22:00). ההרשמה לקייצת תיסגר ב25/6/15. ההרשמה למחנה תימשך עד תחילת יולי.שאר נהלי התשלום ההחזרים, הביטוח וכו' מפורסמים באתר ההרשמה ואתר האינטרנט של התנועה תחת הכותרת הורים ובעלון הקייצת והמחנה הנשלחים לכל דורש. בכל שאלה, בעיה או בקשה להרשמה מוזמנים להתקשר:מיתר 054-9747548, נועם 054-3276032.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך