שלום לך אירופה. אלופת הכדוריד מאשדוד הודחה מגביע אירופה

אלופת המדינה הפועל אשדוד הודחה מגביע האיגוד האירופי, לאחר הפסד כפול לקבוצת טאלנט פלזן הצ'כית, אמש – 32:23 והיום 26:21 ובסיכום הכללי 43:58. אירופה נגמרה חוזרים ליגה, בשישי תארח אשדוד את באר שבע.
גאבור לנגאהנס. (צילום מני אלגריסי)

עשו סיבוב. אבל קצר. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד הודחה מהסיבוב השני של הEHF גביע אירופה השני בחשיבותו, לאחר הפסד נוסף היום 21:26  ו-43:58 בסיכום הכללי.

האדומים שויתרו על הביתיות כי האולם 'בקריה' לא היה זמין עבורם, ערכו את שני המשחקים למעשה בחוץ, כך שנקודת הפתיחה הייתה לרעתם. לאחר ההפסד במשחק הראשון הם פתחו טוב מאוד את המשחק השני ולאחר 15 דקות אף הגיעו ליתרון שיא של 4 שערים 3:7 הרבה בזכות השוער הנהדר טומיסלב סטויקוביץ שסיים עם 45 אחוזים בשער.

אבל מול הייתה אלופת צ׳כיה המנוסה, שהצליחה לעצור את האדומים בעיקר בהגנה ומתפרצות מהירות. הצ'כים צימצמו את הפער לשני שערים עד המחצית, שנסיימה ביתרון  10:12 לאדומים.

נפרדים מאירופה. שחקני הפועל אשדוד (צילומים: מני אלגריסי)

המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי. הצ׳כים עלו נחושים ומרוכזים, היו טובים יותר והצליחו להפוך את התוצאה עד לסיום 21:26 לצ'כים. טל הרשקוביץ הצטיין באשדוד עם יותר מ-50 אחוזים מהשערים של האדומים עם 12 גולים.

עכשיו נותרו לאשדוד הגביע והליגה. אשדוד תארח ביום שישי בליגה את  מ.כ באר שבע יום שישי הבא בהיכל במקיף ט׳. הפעם היא מארחת בבית….

כבשו לאשדוד: טל הרשקוביץ' 12, גאבור לאנגהנס עם 3 שערים, יוסי ביטרמן עם 2 שערים, ניבו לוי, יובל כץ, שי הרשקוביץ ועמית ישראל עם שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך