איציק איטח חילק 480 סלי מזון לראש השנה

כמו בשנה שעברה שוב חילק איטח מאות סלי מזון לנזקקים. לאיטח חברו אנשים טובים שתרמו מזמנם וכספם ....וגם הבנות שלו שהוכיחו שהתפוח נפל קרוב מאוד לעץ.
דאג כרגיל לאחרים. איטח

איציק איטח עשה זאת שוב. לאחר שחליק בשנה שעברה כ-500 סלי מזון לנזקקים לראש השנה, הוא הצליח גם השנה לחלק מספר כמעט זהה – 480 סלי מזון מלאים בכל טוב, שעזרו למשפחות רבות מאוד ולערירים, לעבור את החג.

הבנות של איטח, נויה ואגם, עוזרות לאבא.

איטח ביקש להודות לכל מי שעזר לו: "התודות זה לאושרי ובאבי פרחן שתרם ביד רחבה ולחברת 'חי בריכות' שתרמו גם הם מכל הלב ולזוהר כנפי שבלעדיה לא היה לנו מקום לעשות את על זה כי היא נתנה לנו את החנות טלפונים שלה, ולכל מי שעזר ב-480 אריזות לנזקקים, אלינור גנשווילי , ניסים אלמקייס ואוריין, דניאל שמסין והבנות הנסיכות שלי נויה ואגם".

עמד במשימה. איטח וחלק מהמתנדבים.

השנה נראה היה כי יהיה קשה יותר לארגן את סלי המזון ואיטח, ממתנדביה הגדולים של העיר, פנה שוב ושוב לרבים שיעזרו ולבסוף, בעזרת אנשים טובים שחברו אליו, הוא הצליח במטרה שהעמיד לעצמו. עכשיו הוא כבר חושב על החג הבא…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך