ספורטאי העיר הגיעו למועצה – צפו

בישיבת המועצה הערב, חמישי, התארחו קבוצות כדורעף הגברים והנשים של אשדוד שעלו לליגת העל וכן שייט דגם הלייזר עומר גולני שהגיע להישגים באליפות אירופה. ראש העיר ד"ר לסרי: "הספורטאים של אשדוד וקבוצות הספורט בעיר, מביאים הישגיים יפים ותורמים לתדמית של העיר ואפשר לומר שאשדוד היא עיר הספורט של ישראל".
מקבלים את הכבוד. (צילום: שמואל דוד)

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, פתח את ישיבת מועצת העיר בדברי הוקרה, ברכה ותודה לספורטאי העיר העוסקים בפעילות ספורט מקצוענית ומביאים את אשדוד להישגיים יוקרתיים ברמה הארצית והבינלאומית.

הערב, חמישי, במועצת העיר התארחו קבוצת כדור עף הנשים אשר זכתה באליפות המדינה ועלתה לליגת העל וקבוצת הגברים בכדור עף שזכתה במקום השני באליפות המדינה ועלתה לליגת העל בכדורעף מהליגה הלאומית.

בנוסף,התארח גם עומר גולני, שייט דגם לייזר, שזכה מקום 8 באליפות אירופה כחלק מההכנה לאליפות העולם לקריטריון האולימפי.

ראש העיר, הודה לחבר מועצת העיר והממונה על הספורט מר משה בוטראשוילי ולמנכ"ל הרשות מר יורם אסרף על ההצלחות של העיר אשדוד גם בתחום הספורט, רשות הספורט תומכת ומסייעת בכל שנדרש על מנת להגיע להישגים הנכספים.

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי : "הספורטאים של אשדוד וקבוצות הספורט בעיר, מביאים הישגיים יפים ותורמים לתדמית של העיר ואפשר לומר שאשדוד היא עיר הספורט של ישראל".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך