לי קופר משיקים את קולקציית הגברים לסתיו חורף 2019-20

מותג האופנה לי קופר משיק את קולקציית הגברים לסתיו- חורף 2019-20. כמותג צעיר וטרנדי בלי קופר ממשיכים את הקו העיצובי של העונות האחרונות
צילום עופר חג'ייב

מותג האופנה לי קופר משיק את קולקציית הגברים לסתיו- חורף 2019-20. כמותג צעיר וטרנדי בלי קופר ממשיכים את הקו העיצובי של העונות האחרונות- בו עולם הדנים (DENIM) במרכז ושאר פריטי הקולקציה משלימים ומחזקים אותו. גם בקולקציה זו, לי בקופר ממשיכים להתפתח ולחדש בטכניקות של שטיפות ובדים הן בקולקציה והן בג'ינסים.

הקולקציה החדשה לגברים מורכבת ממספר קולקציות: הדנים- ג'ינסים, ביסיק- קז'ואל, סטריט וטוטאל ספורט, קולקציית בלאק אלגנטית והשנה גם קולקציית נעליים אופנתית.


קולקציית הדנים (DENIM) ג'ינסים
הטרנדים הבולטים בקולקציית הג'ינס העונה הם חזרה לגוון כחול בינוני, כחול אינדיגו אותנטי. הג'ינסים בעלי מראה Authentic Vintage, בגוון כחול בינוני ובמראה משופשף עם קרעים ובלי קרעים. הקולקציה מאופיינת ב 5 גזרות:

MARTIN- זוהי הגזרה הדומיננטית ביותר של לי קופר והיא פונה לקהל רחב של לקוחות. גזרה זו מאופיינת ברגל צרה בחלק התחתון ומפשעה משוחררת. גזרה זו מגיעה במגוון רחב של שטיפות וטכניקות. אם זה דגמים ללא קרעים ללקוח יותר סולידי ועד דגמים בעלי קרעים והשפרצות צבע ללקוח יותר מעז.

צילום עופר חג'ייב

LAD- גזרה זו פונה אל קהל צעיר ואופנתי, קהל שמכיר את הטרנד ורוצה להיות חלק ממנו. גזרה זו הינה גזרה צרה לאורך כל הרגל, מהמכפלת ועד המפשעה ("מראה גרביון"). הבדים המאפיינים את גזרה זו הם בעלי % גבוה של לייקרה על מנת לאפשר את הצמידות ברגל. בגזרה זו ניתן למצוא ג'ינסים עם קרעים פתוחים וסגורים במגוון רחב של שטיפות משחור ועד כחול בהיר. גזרה זו היא אחת הגזרות הדומיננטיות מתוך הגזרות של לי קופר.

COLIN- גזרה זו גם כן פונה אל קהל צעיר, גזרה זו מאופיינת ברגל צרה ומפשעה ארוכה למראה של ג'ינס נופל (כאשר פס התחתון בולט מתחת לג'ינס).

DEAN- גזרה חדשה בקולקציה המתאפיינת ברגל צרה ומותן נמוכה. ישנה מגמה עולמית של הנמכת מיקום המותן וגזרה זו מביאה את המגמה העולמית לידי ביטוי.

ROOK- גזרה בעלת רגל ישרה אשר נותנת מענה לקהל יותר שמרני שרוצה עדיין להרגיש נכון ואופנתי. גזרה זו מגיעה בשטיפות עדכניות כגון BLUE/BLACK- זהו גוון של ג'ינס כחול מאוד כהה עם נטייה לשחור, ומעניקה ללקוח מראה נכון גם ברגל ישרה.

JAMES- גזרה בעלת רגל ישרה +, גזרה זו פונה לקהל יותר בוגר. אנו כחברת ג'ינס מאמינים שעלינו לתת מענה לכל מנעד הלקוחות בתחום הג'ינס.

צילום עופר חג'ייב

טרנד נוסף שמאוד בולט הוא שפריצים של צבע בגוונים שונים על המכנס, המראה של "הרגע צבעתי את הבית" מתחזק והוא בא לדי ביטוי בעיקר בגזרות בעלות רגל צרה עם קרעים על מנת לתת מראה של ג'ינס USED  אותנטי.

בהמשך לעונות עבר גם השנה הג'ינס מבד סריג ממשיך להיות דומיננטי בקולקציה וכיום לא ניתן להבחין במראה בין ג'ינס רגיל לבין ג'ינס מבד זה, רק לאחר לבישה מרגישים את ההבדל בנוחות. בד זה מגיע בקולקציה במגוון רחב של צבעוניות משחור ועד כחול ומשתלב מצוין טרנד הספורט שכל כך המתחזק העונה. טרנד נוסף ומפתיע הוא הג'ינס הלבן, בעבר הג'ינס הלבן היה מוכר יותר בקולקציות הקיץ אך העונה כיוון שטוטאל לוק לבן הינו אחד הטרנדים הבולטים הגינס הלבן מקבל מקום של כבוד גם כן. קולקציית החורף המשלימה של עולם הג'ינס מתאפיינת במגוון פריטים כגון פוטרים, סריגים, חולצות ג'ינס, ז'קטים, מעילים ומתאפיינת במראה של שכבות. השנה המגמה העולמית של המראה הספורטיבי מתעצם ומקבל ביטוי בחלק נרחב של הקולקציה. קולקציית חורף 19-20 מתחלקת בין 4 קבוצות מרכזיות:

 

קבוצת BASIC CASUAL

ה- DNA של לי קופר הינו הפריט האלמותי DENIM, קבוצה זו משלימה את עולם הג'ינס הקלאסי, עם דגש על מראה של טוטאל לוק ג'ינס. קבוצה זו מתאפיינת בצבעוניות קלאסית "ג'ינסית" כגון: פחם, שחור, חאקי כהה ואבן. ניתן למצוא בקבוצה זו מנעד רחב של חולצות ג'ינס בשטיפות שונות, חולצות משבצות שטופות, חולצות וג'קט מבד קורדרוי בעוביים שונים. בד קורדרוי חוזר השנה להיות רלוונטי ונכון במיוחד בשילוב של ג'ינס.

 

קבוצתSTREET SPORT 

קבוצה זו מתאפיינת בצבעוניות שלקוחה מדגל אנגליה-כחול, לבן ואדום. הקבוצה מאופיינת בדפוסים באיכות של גומי, רקמות של דגל אנגליה, חליפת טרנינג מבד פוליאסטר במראה ספורטיבי שאפיין את שנות ה-80. בקבוצה זו יש מגוון פריטים בצבע לבן- אחד הטרנדים הבולטים בחורף 19-20 הוא טוטאל לוק בצבע לבן. ניתן למצוא בקולקציה ג'קט גינס לבן, מכנסי פוטר לבנים ומגוון רחב של עליוניות לבנות להשלמת המראה. בנוסף בשלבים יותר מתקדמים יתווספו לקבוצה זו מעילים ווסטים משלימים בשילוב צבעים של לבן, כחול ואדום.

 

קבוצת TOTAL SPORT

קבוצה זו לוקחת את עולם הספורט צעד אחד קדימה כפי שקורה בכל העולם כיום ומציעה חליפות טרנינג (מכנס ועליונית) אופנתיות שמתאימות לאורך חיים קצבי ומודרני ולאו דווקא לעולם הספורט הקלאסי. ניתן למצוא בקבוצה זו שימוש במגוון של בדים כגון: BONDED FABRICS חיבור של שני בדים יחד שמעניקים לבגד מראה ספורטיבי ונקי, בדי פיקה בעובי שונה, חיתוכים וחיבור של בדים שונים במוצר אחד. הצבעוניות ששולטת בקבוצה זו הינה אפור מלנג' בגוונים שונים, לבן, חאקי וצהוב זוהר.  אחד הצבעים המרעננים של העונה הינו הצהוב זוהר, צבע זה התחיל להיות בולט כבר בקיץ אבל בחורף הוא מקבל את קידמת הבמה. ניתן למצוא צהוב זוהר בדפוסים בעלי אופי פלסטיק מבריק וכן בעליוניות פוטר.

 

קבוצת ה BLACK 

קבוצה זו מכוונת אל עולם הקז'ואל- אלגנטי. כמותג ג'ינס לי קופר נותנים מענה ללקוח ללוק שיכול ללוות אותו לאורך כל שעות היום כולל הערב ועדיין להיות רלוונטי ואופנתי. הצבעוניות של קבוצה זו הינה שחור, לבן, אפור, בורדו ונגיעות עדינות של זהב. קבוצה זו מתאפיינת בטקסטורות של בדים על גזרות בסיסיות, כגון חולצות בטקסטורה של פסים בולטים, טקסטורה של בד וופל וחתכים בשילוב בד .PU. קולקציית המותג מותאמת למנעד רחב של לקוחות כמקובל במותגי ג'ינס בעולם, תוך מתן דגש על איכות גבוה וחדשנות על מנת להעניק ללקוח חוויית קניה מעודכנת בכל עונה.

קולקציית הנעליים של לי קופר
קולקציית הנעליים תומכת ומשלימה כל אחת מהקבוצות הנ"ל. ההשראות באות לידי ביטוי גם בנעליים אם זה בדיטיילים, בצבעוניות ובהלך הרוח של הקבוצה אליה הן משתייכות. מגוון הנעליים הוא מנעלי ספורט, סניקרס ועד מגפיים מדמוי עור וכן מגפיים מעור אמיתי.

צילום עופר חג'ייב

מידות : ג'ינסים – 26-38 ( מקביל ל 36 עד 48 ) , חולצות- S-XXL , נעליים- 41-46

טווח מחירים: 

ג'ינסים:  149.90-399.90 ₪

טי שרטים: 89.90-189.90 ₪

חולצות: 199.90-189.90 ₪

סריגים: 89.90-229.90 ₪

פוטרים: 119.90-349.90 ₪

ג'קטים ומעילים: 149.90-399.90 ₪

מעיל עור: 999.90 ₪

נעליים : 119.90-329.90 ₪

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך